نماد آخرین خبر

رضایت اینزاگی از طارمی؛ این پسر همیشه گل می‌زند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رضایت اینزاگی از طارمی؛ این پسر همیشه گل می‌زند

ورزش 3/گاتزتا دلو اسپورت مهدی طارمی را جوانی فروتن، در دسترس، باهوش توصیف کرده و نوشته است که همه اینتری‌ها از جمله اینزاگی، از عملکرد او به وجد آمده‌اند و سرمربی نراتزوری از داشتن چنین بازیکنی، راضی و خرسند است.
پس از گذشت هشت روز از پیوستن مهدی طارمی به اینتر و حضور مستمر او در تمرینات، تعریف و تمجیدها از ستاره ایرانی ادامه دارد. او با دو گلی که در بازی دوستانه برابر لوگانو به ثمر رساند، حسابی دل هواداران و کادرفنی نراتزوری را برده و اینزاگی از داشتن چنین بازیکنی خوشحال است.
روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود، گزارش زیبایی از حضور طارمی در اینتر منتشر کرده است. جایی که سیمونه اینزاگی از داشتن چنین بازیکنی که همیشه گل می‌زند، خوشحال است و حالا به آینده امیدوارتر شده تا بتواند موفقیت‌هایش را با نراتزوری تکرار کند.
در گزارش گاتزتا آمده است:

مردی با لباس ورزشی که دست راستش را مانند سایه‌بان روی پیشانی گذاشته، به‌تازگی شاهد گلزنی مهاجم جدیدش در تمرین بوده و از این موضوع خوشحال است. آفتاب نیمه‌ جولای شدیداً می‌تابد و نور چشمانش را می‌زند، اما او همچنان در جای خود ثابت مانده و به سال پیش‌رو فکر می‌کند و با لبخندی بر لب با خود می‌گوید: «این پسر همیشه گل می‌زند...».
این پسر مهدی طارمی است، تک‌تیرانداز منطقه. مرد با لباس ورزشی، سیمونه اینزاگی است که از هوش و ذکاوت مهاجم بوشهری، شهری با خانه‌های سفید در حاشیه خلیج فارس، تحت تأثیر قرار گرفته است. جاذبه اصلی این روزهای ابتدایی اردو در آپیانو جنتیله، دو گلی است که طارمی در اولین بازی مقابل لوگانو به ثمر رساند که تنها نوکی از یک کوه یخ بزرگ است.
در پس این موفقیت‌ها، جوانی فروتن، در دسترس، باهوش و پرانگیزه است که توانسته هم تیمی‌ها و به‌ویژه اینزاگی و کادر فنی را تحت تأثیر قرار دهد. همه از او هیجان‌زده‌اند. کسانی که در این روزها او را از نزدیک دیده‌اند، از مهاجمی صحبت می‌کنند که هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد و از نظر ویژگی‌ها به میروسلاو کلوزه، که اینزاگی در سال ۲۰۱۶ او را هدایت می‌کرد و ادین ژکو، مهاجم دو فصل اول اینتر تحت هدایت سیمونه، شباهت دارد.
دنیای متفاوتی که با یک کیفیت مشترک به هم نزدیک شده‌اند: اخلاق کاری. تمایل به پرسش، بهبود و یادگیری سریع زبان ایتالیایی. هنریک مخیتاریان، بازیکن چندزبانه تیم، به‌عنوان مترجم او عمل می‌کند و در یادگیری زبان‌ها کمکش می‌کند، در حالی که مربی اینتر با دست روی شانه او حرکات را راهنمایی می‌کند تا برنامه‌های تاکتیکی را به او بفهماند.
در انتظار بازگشت آرناوتوویچ (۲۶ جولای)، مارکوس تورام (۳ آگوست) و لائوتارو مارتینز (۷ یا ۸ آگوست)، طارمی در بازی‌های دوستانه آینده مقابل پرگولتسه، لاس پالماس و پیزا، هدایت خط حمله را بر عهده خواهد داشت. فرصتی برای گلزنی بیشتر و نشان دادن توانایی‌هایش. به هر حال، او مراجع بسیار خوبی دارد. سرجیو کونسیسائو، مربی‌ای که بیشترین بهره را از او برده، او را بازیکنی «متین» توصیف کرده که توانایی پاس گل دادن، بازی در پست‌های مختلف، ایجاد فضا و گلزنی را دارد. در پنج سال اخیر بیش از صد گل در ریو آوه و پورتو به ثمر رسانده است.
سیمونه اینزاگی آماده است تا بهترین اینتر خود را از زمانی که هدایت تیم را به عهده گرفته است، آماده کند. تیمی که برای کسب دومین اسکودتو پیاپی، بازگشت به فینال لیگ قهرمانان و موفقیت در جام باشگاه‌های جهان که در میانه ژوئن برگزار می‌شود، مبارزه خواهد کرد. ورود مارتینز، زیلینسکی و طارمی کیفیت‌های متفاوتی را به تیمی که از قبل قوی بود اضافه کرده‌اند، در حالی که هیچ یک از بازیکنان بزرگ فروخته نشده‌اند.
بازیکنان ملی‌پوش ایتالیایی که در یورو مشغول بودند، در ۲۴ جولای بازخواهند گشت و سپس نوبت به آرناوتوویچ، زومر، چالهان‌اوغلو، فرانسوی‌ها، هلندی‌ها و در نهایت آرژانتینی‌ها خواهد رسید. اینزاگی در این میان از هر روز غروب خورشید در آپیانو لذت می‌برد. از زمان آغاز اردو، او همراه با مخیتاریان در آنجا می‌خوابد.
طارمی و زیلینسکی نیز در روزهای اخیر از او پیروی کرده‌اند. او و کادر فنی‌اش تا ساعت ۱۱ شب به برنامه‌ریزی تمرینات روز بعد می‌پردازند. این نشانه پشتکار اوست. سیمونه رویای تیم اینتری قوی‌تر و کامل‌تر را داشت، تیمی که دوباره برای همه رقابت‌ها مبارزه کند و در نهایت، به آن دست یافت. اکنون چند روز است که با انگیزه بیشتری در مسیرهای آپیانو قدم می‌زند. همه این‌ها به لطف پسری است که همیشه گل می‌زند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره