نماد آخرین خبر

ترابی: دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترابی: دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم

ورزش 3/ستاره جدید تراکتور به هواداران پرسپولیس عنوان کرد که سعی در تجربه چالش جدید داشت.
مهدی ترابی پس از سال‌های درخشان در پرسپولیس تصمیم به جدایی گرفت و راهی تراکتور شد که اکنون در پیامی برای سرخ پوشان پایتخت و هوادارانش نوشت:
«امروز احساسات مختلفی در قلبم وجود دارد. همانطور که شما می دانید تصمیم گرفتم تا وارد یک ماجراجویی جدید و چالش جدیدی بشوم.
با تشکر از باشگاه شروع می کنم که از من استقبال کرد و فرصتی داد تا بخشی از این باشگاه فوق‌العاده باشم؛ پرسپولیسی که همیشه در قلبم باقی خواهد ماند.
ر این سال ها چیزهای بسیاری یاد گرفتم و خودم را در یک خانواده ی فوتبالی پیدا کردیم. از تمام آنها تشکر می کنم که باعث پیشرفت من به عنوان یک بازیکن و همچنین پیشرفت به عنوان یک مرد شدند.
درک می کنم که این خداحافظی می تواند احساسات متفاوتی به همراه داشته باشد و طبیعی است چون شما یک تکه ی بزرگ از قلب خود را ترک می کنید اما مهم این است که فراموش نکنید در فوتبال به مانند زندگی گاهی اوقات تغییرات باعث پیشرفت همه می شود.
برای همه ی شما، باشگاه و هواداران بهترین ها را در آینده می خواهم و شکی ندارم که هنوز هم با یکدیگر کارهای بزرگی انجام خواهید داد. یک آغوش گرم با امید اینکه این یک خداحافظی نباشد و در آینده یکدیگر را ببینیم. بدرود.»


 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره