نماد آخرین خبر

اولین بازی تدارکاتی سپاهان با تساوی تمام شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین بازی تدارکاتی سپاهان با تساوی تمام شد

ورزش 3/تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل خود مقابل هاتای اسپور ترکیه قرار گرفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷ به وقت محلی در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ارزروم ترکیه مقابل تیم لیگ برتری هاتای اسپور ترکیه به میدان رفت. در این دیدار ژوزه مورایس در شروع بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید. طبیعی است که هدف اصلی مورایس محک بازیکنان از نظر آمادگی و ارتقای آنها بوده است. 
سرمربی پرتغالی سپاهان در نیمه اول با ترکیبی کاملا جوان پا به میدان گذاشت و این نیمه در پایان با تساوی بدون گل تمام شد. مورایس در نیمه دوم با ترکیب متفاوتی وازد مسابقه شد و حملات خود را به سمت دروازه تیم هاتای اسپور ترتیب داد و توانست از حملات خود نتیجه بگیرد. طلایی‌پوشان در دقیقه ۵۰ مسابقه توانستند گل نخست خود را روی ارسال آریا یوسفی و یک ضربه تماشایی از کاوه رضایی به ثمر برسانند.
از دقیقه ۶۰ مسابقه تیم هاتای اسپور تلاش کرد حملاتی را روی دروازه سپاهان ترتیب دهد و در نهایت در دقیقه ۶۵ موفق به ثبت گل تساوی شد و این نتیجه‌ای بود که تا پایان مسابقه هم باقی ماند.

اردوی تیم فوتبال سپاهان از روز پنجشنبه ۲۸ تیر در کمپ تمرینی ارزروم ترکیه آغاز شده و بازیکنان سپاهان روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می‌پردازند.

قرار است طلایی‌پوشان در این اردوی چند روزه، چند دیدار تدارکاتی دیگر در این اردوی دو هفته‌ای داشته باشند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره