نماد آخرین خبر

نخستین برد پرسپولیس گاریدو با ناشناخته‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نخستین برد پرسپولیس گاریدو با ناشناخته‌ها

ورزش 3/پرسپولیس با تعدادی زیادی بازیکن جوان مقابل منتخب آکادمی باشگاه به برتری رسید.
پرسپولیس بعد از گذشت یک هفته از تمرینات پیش فصل زیر نظر خوان کارلوس گاریدو، نخستین بازی تدارکاتی خود را با هدایت سرمربی اسپانیایی انجام داد.
سرخپوشان در شرایطی که هنوز تیم کاملی در اختیار ندارند و در برخی پست‌ها مثل دروازه و دفاع چپ خلا جدی دیده می‌شود، به مصاف منتخب آکادمی خود رفتند و با سه گل پیروز شدند.
پرسپولیس در نیمه اول با این ترکیب وارد زمین شد: امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی احمدی، سهیل صحرایی، علیرضا عنایت زاده، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، وحید امیری، ابوالفضل بابایی و مهدی عبدی
همانطور که معلوم است پرسپولیس در ترکیب اصلی خود تعداد زیادی بازیکن جوان دارد که بعید است ترکیب ثابت سرخ‌ها در شروع لیگ را تشکیل دهند مگر اینکه یکی از این بازیکنان جوان حسابی اعتماد مرو اسپانیایی را جلب کند.
در نیمه دوم این بازی نیز ترکیب به طور کلی تغییر کرد. حسین کنعانی، مرتضی پورعلی گنجی، سینا اسدبیگی و مسعود ریگی از بازیکنان شناخته شده ترکیب این نیمه بودند.

در نهایت پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل، با سه گل منتخب آکادمی باشگاه را شکست داد. یاسین سلمانی (۴۱)، مهدی عبدی (۴۵ - پنالتی) و حسین حاجی‌زاده (۸۲) گلزنان سرخپوشان در این بازی بودند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره