نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

رونمایی سپاهان از جذب مدافع پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رونمایی سپاهان از جذب مدافع پرسپولیس

ورزش 3/وحدت حنانوف که طی دو سال و نیم گذشته برای پرسپولیس به میدان رفته، به زودی با پیراهن طلایی در میادین دیده می‌شود.رونمایی سپاهان از جذب مدافع پرسپولیس (عکس)

این خبر و جذب وحدت حنانوف تاجیکستانی بلافاصله پس از انتشار خبر رسمی شدن حضور حسین گودرزی در سپاهان منتشر شد تا به این ترتیب تعداد این مدافع هفتمین خرید طلایی پوشان باشد و سهمیه خرید بازیکنان لیگ برتری سپاهان به پایان رسیده باشد.

خرید حنانوف پس از جذب حسین گودرزی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، صالح حردانی، امین حزباوی و جواد آقایی‌پور رسمی شد تا مورایس یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف تیمش را برای مصاف با شباب الاهلی امارات پوشش داده باشد و به احتمال فراوان از این بازیکن در اولین دیدار پلی آف به عنوان زوج حزباوی استفاده کند.

حنانوف سابقه بازی در تیم‌های برقچی، زسکا پامیر، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس را دارد و در پست‌های دفاع وسط، هافبک دفاعی و دفاع راست، هافبک چپ و دفاع چپ بازی می‌کند.

این بازیکن همچنین سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید تاجیکستان را داشته و با ۲۳ سال سن از سال ۲۰۱۷ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده و در ۳۴ بازی برای تیم ملی بزرگسالان تاجیکستان به میدان رفته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره