نماد آخرین خبر

لغو بازی به دلیل اعتراض به VAR با توپ تنیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لغو بازی به دلیل اعتراض به VAR با توپ تنیس!

ورزش 3/بازی روزنبرگ و لیلستروم در لیگ برتر نروژ به دلیل اعتراضات شدید هواداران به VAR متوقف شد.لغو بازی به دلیل اعتراض به VAR با توپ تنیس! (عکس)

 در ۳۰ دقیقه اول، چهار بار بازی به دلیل پرتاب توپ‌های تنیس، مشعل‌ها و کیک‌های ماهی توسط هواداران هر دو تیم متوقف شد و در نهایت این بازی لغو شد.

هواداران افراطی روزنبرگ توپ‌های تنیس را به زمین پرتاب کردند که باعث شد بازیکنان طبق قوانین جدید زمین را ترک کنند. آنها بنری با نوشته «ما هرگز تسلیم نمی‌شویم، VAR باید برود» را بالا بردند.

دقایقی بعد بازیکنان به زمین بازگشتند و گوینده استادیوم اعلام کرد که اگر مسابقه دوباره متوقف شود، بازی لغو خواهد شد. پس از ۲۵ دقیقه، هواداران لیلستروم دوباره توپ‌های تنیس را به زمین پرتاب کردند و همان بنر را بالا بردند. این بار نیز بازیکنان زمین را ترک کردند و پس از مدتی، گوینده دوباره اعلام کرد که اگر بازی یک بار دیگر متوقف شود، تصمیم به لغو آن گرفته خواهد شد.

در نهایت، هواداران روزنبرگ دوباره توپ‌های تنیس را به زمین پرتاب کردند که باعث لغو بازی شد. در طول این مدت، هواداران هر دو تیم شعار «نفرت، نفرت، نفرت از VAR» را سر دادند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره