نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

جدایی قریب‌الوقوع دو مهاجم استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدایی قریب‌الوقوع دو مهاجم استقلال

ورزش 3/پیمان بابایی و آرمان رمضانی منتظر تصمیم نهایی جواد نکونام هستند ولی احتمال جدایی آنها زیاد است.جدایی قریب‌الوقوع دو مهاجم استقلال

 پس از جذب پنج بازیکن جدید که همگی آنها بزرگسال محسوب می شوند، لیست استقلال که پیش از این نیز از ظرفیت مجاز عبور کرده بود، با حضور پرتعداد بازیکنان، شلوغ تر از قبل است و آبی ها چاره ای جز جدایی چندین بازیکن از فهرست فصل قبل خود ندارند.

در این میان، احتمالا شاهد تغییراتی در خط حمله استقلال باشیم. آبی پوشان در تلاش هستند تا با جذب یک مهاجم و وینگر خارجی دیگر، در کنار گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی، جلال الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی، قوای تهاجمی خود را بیش از پیش قدرتمندتر کنند.

در صورت جذب دو عنصر تهاجمی، استقلال چاره ای جذب خروجی در این پست نخواهد داشت. آبی ها در شرایطی سوم مرداد راهی اردوی ترکیه می شوند که می بایست تکلیف دو بازیکن این تیم مشخص شود. پیمان بابایی و آرمان رمضانی که قراردادشان با تیم به پایان رسیده، وضعیت نامشخصی دارند.

گفته می شود که گل گهر به دنبال جذب بابایی است و رمضانی نیز از چند تیم پیشنهاداتی دارد. جواد نکونام نیز اعتقاد دارد تا زمانیکه بازیکن جدیدی جذب نشود، از تیم فصل قبل، بازیکنی جدا نشود. در نتیجه، این دو بازیکن وضعیت نامشخصی دارند و تا به امروز نیز منتظر تصمیم نهایی نکونام مانده اند.

با این حال، چنانچه تا پیش از سفر به ترکیه نکونام نظر نهایی خود را درخصوص پیمان بابایی و آرمان رمضانی اعلام نکند، جدایی این دو بازیکن وجود دارد. به هر حال در روزهای آینده، سیاست باشگاه استقلال در خط حمله مشخص خواهد شد و باید دید که تکلیف این دو مهاجم نیز چه خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره