نماد آخرین خبر

ضعف سخت افزاری مهم ترین مشکل باشگاه های ایران در آسیا

منبع
فارس
بروزرسانی
ضعف سخت افزاری مهم ترین مشکل باشگاه های ایران در آسیا

فارس/کارشناس فوتبال گفت: باشگاه های کشورمان برای نتیجه گیری در لیگ نخبگان آسیا مشکلات زیادی دارند و ضعف سخت افزاری و برنامه ریزی و مدیریت مهم ترین مشکل ماست.
ابراهیم قاسمپور در مورد حضور 4 تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور تبریز و سپاهان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: فوتبال ما مشکلات زیادی دارد که شاید مهم ترین آن مشکلات سخت افزاری و امکانات است. وقتی بعد از سال ها هنوز استقلال و پرسپولیس ورزشگاه استانداردی جز ورزشگاه آزادی ندارند چطور می توان انتظار داشت این دو باشگاه در لیگ نخبگان اسیا و در رقابت با تیم های پرامکانات حاشیه حوزه خلیج فارس موفق شوند؟وی افزود: بعد ازسال ها از استقلال و پرسپولیس می خواهیم به ورزشگاه تختی تهران بروند چون ورزشگاه دیگری نداریم.

مدیران ارشد ورزش و فوتبال ما در این دهه ها خوب عمل نکرده اند و مشکلات سخت افزاری و برنامه ریزی داریم. چگونه باشگاه های بتوانند با تیم های النصر و الهلال عربستان یا همین العین امارات رقابت کنند.عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال افزود: وقتی تیم های باشگاهی ما و در کل فوتبال ما دچار ضعف سخت افزاری هستند و از نظر امکانات و برنامه ریزی با همین باشگاه های غرب آسیا فاصله زیادی داریم چگونه می توانیم به فکر قهرمانی در آسیا باشیم زیرا فاصله ما با باشگاه های شرق آسیا بسیار بسیار زیاد شده است در فوتبال باشگاهی و ملی این مشکلات را داریم و به همین دلیل است که نزدیک به نیم قرن است که فوتبال ما به المپیک نرفته یا در جام ملت های آسیا قهرمان نمی شود.
باشگاه های ما اگر در چنین شرایطی موفق شوند قطعا این موفقیت تصادفی است نه از روی برنامه ریزی و مدیریت صحیح زیرا ضعف های زیادی در فوتبال مان داریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره