نماد آخرین خبر

همه علیه بایرن؛ دست‌تان به ستاره ما نمی‌رسد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همه علیه بایرن؛ دست‌تان به ستاره ما نمی‌رسد

ورزش 3/مدیران لایپزیش و رد بول مصمم هستند که اجازه انتقال ژاوی سیمونز به بایرن مونیخ را ندهند.
 عملکرد درخشان ژاوی سیمونز در رقابت‌های فصل گذشته در ترکیب لایپزیش و در حالی که با قراردادی قرضی و یک ساله از پاری سن ژرمن جدا شده و به این باشگاه پیوسته بود، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را که خواهان به خدمت گرفتنش بودند به خود جلب کرد.
نام چند باشگاه از جمله منچسترسیتی و بارسلونا در کنار نام او به گوش می‌رسید اما در نهایت این بایرن مونیخ بود که به عنوان مشتری اصلی او در چند هفته گذشته مطرح شد و حتی گفته می‌شد که مذاکرات با مدیر برنامه‌های او به خوبی پیش رفته است و قرار است این بازیکن به زودی راهی مونیخ شود.
در حالی که منچستریونایتد هم در چند روز اخیر به صورت جدی تلاش در ربودن این ستاره هلندی از بایرن و متقاعد کردن او برای حضور در اولدترافورد داشت، حالا رسانه‌های آلمانی نزدیک به لایپزیش مدعی شده‌اند که اولیور مینتسلاف، مدیر اجرایی ردبول، مصمم است تا هر طور شده است مانع از پیوستن او به بایرن شود
اودر تلاش است تا سیمونز را برای ادامه حضور در لایپزیش متقاعد کند و این را به اولویت اول این باشگاه تبدیل کرده است. به نظر می‌رسد که مدیر لایپزیش از اطمینان مکس ایبرل برای به خدمت گرفتن این بازیکن ناراحت است و به همین دلیل تلاش می‌کند تا مانع از وسوسه کردن ستاره تیمش توسط او شود و حداقل یک فصل دیگر هم از حضور او در تیمش بهره‌مند شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره