نماد آخرین خبر

هوادار هنوز در جستجوی سرمربی برای لیگ 24

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هوادار هنوز در جستجوی سرمربی برای لیگ 24

ورزش 3/در شرایطی که کمتر از یک ماه دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود، هنوز سرمربی هوادار تهران مشخص نشده است.
 در میانه لیگ بیست و سوم بود که مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با قبول هدایت تیم هوادار تهران به صورت رسمی حرفه مربیگری خودش را آغاز کرد و پروژه تیم بنفش پوش پایتخت تهران عهده گرفت. مسعود شجاعی در این مدت 3 برد، 6 تساوی و 6 شکست را با تیم هوادار تجربه کرد و موفق شد این تیم را در لیگ حفظ کند اما اکنون در شرایطی که لیگ بیست و چهارم به زودی آغاز خواهد شد، تنها تیمی که وضعیت سرمربی‌اش مشخص نیست هوادار تهران است.
در واکنش به این موضوع، علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار با خبرنگاران نیز صحبت کرد و در اشاره به مسئله ادامه همکاری با شجاعی تاکید کرد: اجازه بدهید جلسات برگزار شود، همه چیز مشخص خواهد شد.
در چنین شرایطی، نزدیک به یک هفته از آغاز تمرینات هوادار می‌گذرد و در میان باشگاه هوادار در مدت اخیر با نفراتی از جمله امید روانخواه، علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی برای قبول هدایت این تیم صحبت کرده و اکنون این موضوع پس از جلسه باشگاه هوادار مشخص خواهد شد
لازم به ذکر است تیم هواداری تا کنون هیچ فعالیتی برای جذب بازیکنان جدید نداشته و از طرف دیگر بابک مرادی از این تیم جدا شد تا بدین ترتیب باشگاه هوادار هر چه زودتر اقدامات لازم برای انتخاب سرمربی جدید را مهیا کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره