نماد آخرین خبر

فضای مه‌آلود در اطراف مهم‌ترین تیم فوتبال قطر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فضای مه‌آلود در اطراف مهم‌ترین تیم فوتبال قطر!

ورزش 3/ در فاصله 18 روز تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، سرمربی تیم فوتبال السد همچنین مشخص نشده است.
 باشگاه السد در پایان فصل گذشته وسام رزق را از هدایت تیم فوتبال خود برکنار کرد تا این سرمربی قطر را به مقصد عراق ترک کند و هدایت تیم فوتبال نیروی هوایی را بر عهده بگیرد.
پس از جدایی رزق، السد تمرینات خود را در قطر آغاز کرد و سپس برای برگزاری اردوی خارجی خود راهی شهر مالاگا اسپانیا شد اما بازیکنان این تیم در تمام این مدت تمرینات خود را بدون سرمربی و زیر نظر سرجیو آلگری، مربی اسپانیایی، دنبال کردند که در فصل آینده یکی از اعضای کادرفنی السد خواهد بود.
در حال حاضر تنها تنها 18 روز تا شروع مسابقات فصل جدید باقی مانده و باشگاه السد همچنان سرمربی خود را مشخص نکرده تا این موضوع اعتراض و نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته باشد.
این در حالی است که رسانه‌های قطری اعلام کرده‌اند فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی قطر، پس از پایان همکاری خود با فدراسیون فوتبال اکوادور پس از پایان مسابقات کوپا آمریکا، نزدیک‌ترین فرد به هدایت السد است.
به نوشته روزنامه الرایه قطر، تاخیر در معرفی سانچز به عنوان سرمربی السد به دلیل مراحل قانونی است اما به نظر می‌رسد طرفین به امضای قرارداد نزدیک هستند.
لازم به ذکر است که السد در اردوی تدارکاتی خود در اسپانیا تیم اورلاندو پیرتس آفریقای جنوبی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و مقابل منچستر 62 جبل الطارق نیز با نتیجه 8-0 پیروز شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره