نماد آخرین خبر

امیدواری استون‌ویلا به جذب ژوائو فلیکس

منبع
تسنيم
بروزرسانی
امیدواری استون‌ویلا به جذب ژوائو فلیکس

تسنیم/مقصد بعدی هافبک پرتغالی اتلتیکومادرید ممکن است در لیگ برتر انگلیس باشد.
باشگاه استون‌ویلا که با باشگاه الاتحاد برای انتقال 50 میلیون پوندی موسی دیابی هافبک فرانسوی خود به این تیم عربستانی به توافق رسیده است، برای تقویت خط میانی خود برای فصل پیش‌رو ژوائو فلیکس را هدف قرار داده است.
فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ اونای امری سرمربی اسپانیایی استون‌‌ویلا از جذب احتمالی فلیکس استقبال می‌کند. با وجود اینکه عملی شدن این انتقال خیلی آسان به نظر نمی‌‌آید، اما مدیران باشگاه استون‌ویلا حالا با بودجه‌ای که از فروش دیابی به دست می‌آورند، امیدوار هستند که بتوانند این هافبک پرتغالی را جذب کنند.
مدیران باشگاه بارسلونا همچنان در نظر دارد ژوائو فلیکس را با قرارداد قرضی یک ساله دیگری برای فصل آینده هم در اختیار داشته باشد اما در حال حاضر تمرکز کامل خود را روی جذب نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو گذاشته‌اند.
ژوائو فلیکس 24 ساله که تابستان گذشته در پی اختلافاتی که با دیه‌گو سیمئونه داشت، در نهایت با قرارداد قرضی یک ساله به بارسلونا پیوست، فصل اخیر در 44 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفت و آمار 10 گل‌زده و 6 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.
او که تا سال 2029 با باشگاه اتلتیکومادرید قرارداد دارد، همچنین گفته می‌شود در رادار باشگاه سابقش یعنی بنفیکا قرار دارد.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره