نماد آخرین خبر

بازیکنی که فلیک را در بارسلونا به وجد آورد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکنی که فلیک را در بارسلونا به وجد آورد

ورزش 3/اسپورت امروز نوشت که هانسی فلیک از تعهد و تمرکز بالای اینیگو مارتینز در تمرینات بیش از هر بازیکنی به وجد آمده است.
هانسی فلیک کار خود را در بارسلونا از دو هفته پیش شروع کرد. با تیمی پر از فوتبالیست‌های جوان از لاماسیا و غایبان بزرگ که درگیر بازی‌های ملی بودند.
البته بازیکنان تیم اول شامل الکس بالده، اینیگو مارتینز، اینیاکی پنیا، اوریول رومئو، ویتور روکه، لنگله، پابلو توره، آنسو فاتی و گاوی که به روند بهبودی خود ادامه می‌دهد، از روز اول در دسترس فلیک بوده‌اند.
همه آنها تمرینات را با انگیزه و جدیت آغاز کرده‌اند، اما یک بازیکن بیش از همه توجه هانسی فلیک را به شکلی بسیار خاص جلب کرده است. اسپورت نوشته است، فلیک از تمرینات اینیگو مارتینز 33 ساله و تعهد مثال زدنی او به وجد آمده است.
مربی حتی او را در رختکن الگو قرار داده و از بازیکنان جوان خواسته است روی او متمرکز شوند. اینیگو اولین کسی است تمرین را شروع می‌کند و آخرین نفری است که کمپ را ترک می‌کند. همه این‌ها در حالی است که قرارداد سال دوم او هنوز ثبت نشده و بارسا هیچ قولی نیز در این رابطه به او نداده است. حتی طبق بندی در قرارداد، اینیگو می‌تواند همین امروز قراردادش را یکطرفه فسخ کند ولی در عوض جدی و باانگیزه در تمرینات حضور دارد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید