نماد آخرین خبر

لایک جنجالی عطیةالله روی پست مشترک پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لایک جنجالی عطیةالله روی پست مشترک پرسپولیس

ورزش 3/یحیی عطیةالله آخرین پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس را لایک کرد.
یحیی عطیةالله یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس در تابستان امسال است و سرخ‌ها در تلاش هستند این بازیکن را برای تقویت تیم خود در پست دفاع چپ جذب کنند.
مدیران پرسپولیس در شرایطی مذاکرات خود را به این بازیکن مراکشی دنبال می‌کنند که او همچنان تحت قرارداد باشگاه سوچی روسیه قرارداد دارد و تیم‌هایی که تمایل به جذب او دارند، باید با این باشگاه نیز به توافق برسند.
این در حالی است که اخبار مختلفی پیرامون مذاکرات جدی باشگاه الاهلی مصر با عطیةالله و تمایل این بازیکن به حضور در این تیم مطرح می‌شود و همچنین به نظر می‌رسد او پیشنهادهایی هم از باشگاه‌های عربستانی دارد.
با این حال دقایقی قبل یحیی عطیةالله آخرین پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس را که پیام ایوب العمود، بازیکن مراکشی جدید سرخ‌ها، به هواداران این تیم بود، لایک کرد تا توجه هواداران و رسانه‌های مختلف به او جلب شود.
البته نکته مهم اینکه این پست اینستاگرامی به صورت مشترک توسط باشگاه پرسپولیس و ایوب العمود منتشر شده و با توجه به اینکه عطیةالله نیز در الوداد و تیم ملی مراکش با بازیکن جدید سرخ‌ها هم‌بازی بوده است، لایک این پست توسط او طبیعی به نظر می‌رسد و بعید است که این موضوع چراغ سبزی به باشگاه پرسپولیس باشد.

البته صبح امروز برخی از از رسانه‌های مراکشی اعلام کردند انتقال یحیی عطیةالله به الاهلی مصر منتفی شده و این بازیکن در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار گرفته است‌. حالا باید دید مدیران پرسپولیس در نهایت موفق به جذب این بازیکن خواهند شد یا خیر.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره