نماد آخرین خبر

عصبانیت از میلان؛ چرا با بازیکنان‌مان مذاکره کردی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عصبانیت از میلان؛ چرا با بازیکنان‌مان مذاکره کردی!

ورزش 3/باشگاه اودینزه از رویکرد میلان در مذاکره با لازار ساماردزیچ خشمگین است.
 باشگاه میلان وارد مذاکرات با اودینزه برای جذب لازار ساماردزیچ شده است، اما رویکرد روسونری باعث ناراحتی مسئولان اودینزه شده است. جانلوکا نانی، مدیر این باشگاه، روز سه‌شنبه تأیید کرد که میلان به ساماردزیچ علاقه‌مند است، اگرچه هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است.
با این حال، طبق اطلاعات جانلوکا دی‌مارزیو، میلان ابتدا با ساماردزیچ تماس گرفته و سپس با اودینزه تماس گرفته است که این موضوع باعث ناراحتی در باشگاه شده است.
نانی در عین حال تأکید کرد که اودینزه نمی‌خواهد این بازیکن را بفروشد، اما تأیید کرد که باشگاه در صورت دریافت پیشنهادات معقول در تابستان امسال، آن‌ها را بررسی خواهد کرد. او گفت:«ساماردزیچ بازیکن اودینزه است. نمی‌خواهیم او را بفروشیم زیرا او برای ما مهم است.
بدیهی است که اگر پیشنهاد مناسبی دریافت کنیم، بخشی از کار ما این است که آن را با بازیکن، همراهانش و تیم علاقه‌مند بررسی کنیم. ساماردزیچ بازیکنی نیست که ما به باشگاه‌های دیگر پیشنهاد دهیم زیرا او را مهم می‌دانیم.»
گزارش‌های قبلی در روز سه‌شنبه نشان می‌دهد که میلان آماده است تا پیشنهاد اولیه‌ای به مبلغ ۱۵ میلیون یورو ارائه دهد، در حالی که اودینزه مطمئن است که می‌تواند بیش از ۲۰ میلیون یورو دریافت کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره