نماد آخرین خبر

آرتتا: آرسنال با جام‌های بزرگ فاصله کمی دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرتتا: آرسنال با جام‌های بزرگ فاصله کمی دارد

ورزش 3/آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش باید جام‌های بزرگ کسب کند و با این افتخار فاصله بسیار کمی دارد.آرتتا: آرسنال با جام‌های بزرگ فاصله کمی دارد

به گزارش"ورزش سه"، در طول اولین جلسه تمرینی آرسنال در لس‌آنجلس، بعد از آغاز تور دوستانه تابستان در ایالات متحده آمریکا، میکل آرتتا مصاحبه‌ای با فوتبال لندن انجام داد تا وضعیت تیمش را بررسی کند.

آرسنال به مدت دو فصل است که همراه آرتتا در کورس عنوان قهرمانی قرار گرفته اما در نهایت این منچسترسیتی بوده که جام را بالای سر برد. آرتتا می‌خواهد این فصل این عنوان را از آن خود کند.

آرتتا درباره کورس نزدیک قهرمانی در لیگ برتر گفت: "وقتی خیلی نزدیک هستید، می‌خواهید نتیجه بگیرید اما به نظرم باید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید. در نهایت هدف این باشگاه باید کسب جام‌های بزرگ باشد و ما در آستانه رسیدن به آن هستیم. ما خیلی نزدیک هستیم. سطحی که ما نشان می‌دهیم بسیار بالاست اما برای پیروزی کافی نبود."

او درباره نیازهای آرسنال جهت کسب عنوان قهرمانی گفت: "این قهرمانی به استانداردهای متفاوتی نیاز دارد تا استانداردهای خودمان را با قهرمانی در لیگ برتر مرتبط کند. ما باید هر کاری را که انجام می‌دهیم، به شیوه بهتری پیش ببریم. ما باید در همه زمینه‌ها پیشرفت کنیم. این چیزی است که ما سعی می‌کنیم، انجام دهیم. ما خیلی نزدیک هستیم. لحظاتی بوده که واقعا هیچ فاصله‌ای هم نداشتیم. ما شایسته عنوان قهرمانی بودیم. باید با هم تلاش کنیم."

سرمربی آرسنال درباره شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون آرسنال به خصوص ریکاردو کالافیوری از بولونیا، گفت: "مشخصا پست‌هایی در ترکیب وجود دارد که می‌خواهیم آن‌ها را بهبود ببخشیم و منابع بیشتری را از نظر تعداد بازیکن در اختیار تیم قرار دهیم، اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. نکته مهم این است که عاشق بازیکنان فعلی باشیم و روی پیشرفت آن‌ها تمرکز کنیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره