نماد آخرین خبر

فلیک هم این بازیکن بارسا را نمی‌خواهد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک هم این بازیکن بارسا را نمی‌خواهد!

ورزش 3/باشگاه بارسلونا می‌خواهد کلمنت لنگله را به صورت قرضی به بشیکتاش بدهد.
 بارسلونا امیدوار است مشکل خود با کلمنت لنگله را به طور دائم حل کند. این مدافع میانی می داند که در برنامه های هانسی فلیک جایی ندارد، اما با تیم تمرین می کند و به احتمال زیاد در تور پیش فصل آمریکا شرکت خواهد کرد و فرصت بازی پیدا می کند. لنگله به دنبال تیمی در اروپا است و پیشنهادات از عربستان سعودی را رد کرده است. در حال حاضر، پیشنهادات سایر تیم ها نه او و نه باشگاه را قانع نکرده است.
باشگاه بارسلونا به دنبال راهی برای کاهش دستمزد لنگله، یکی از بالاترین دستمزدهای تیم، است. بخش زیادی از دستمزد او به دلیل همه‌گیری به تعویق افتاده بود. این بازیکن فرانسوی دو دوره قرضی در لیگ برتر (استون ویلا و تاتنهام) را پشت سر گذاشته و به تدریج جایگاه خود را از دست داده است. امسال باشگاه به او پیشنهاد فسخ قرارداد داد که تا ژوئن 2026 اعتبار داشت، اما لنگله آن را رد کرد. فسخ قرارداد آخرین راه حل است، اگرچه بارسلونا به تمام پیشنهادات گوش خواهد داد.
بشیکتاش لنگله را در لیست نقل و انتقالات خود قرار داده و اولویت آنها جذب او به صورت آزاد است، اگرچه آنها همچنین مایل هستند بخشی از حقوق لنگله را در صورت قرضی برعهده بگیرند. بشیکتاش در لیگ کنفرانس بازی خواهد کرد و باید دید لنگله به حضور در لیگ ترکیه علاقه مند است یا خیر. همچنین در ایتالیا گزارش شده که میلان هنوز به این بازیکن علاقه مند است و منتظر حل شدن پرونده او در بارسلونا است. ایتالیایی ها حداکثر می توانند بخش کوچکی از حقوق او را تقبل کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره