نماد آخرین خبر

حرکت ارزشمند رئال در قبال کاپیتان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حرکت ارزشمند رئال در قبال کاپیتان

ورزش 3/باشگاه رئال مادرید قصد دارد از ناچو در اولین بازی خانگی فصل بعد دعوت کند تا در حضور هواداران از او به شکلی ویژه تقدیر شود.
امروز از ساعت 14.30 رئال مادرید قصد دارد در باشگاه به شکل رسمی از ناچو خداحافظی کند و مراسمی ویژه برای کاپیتان سابق خود ترتیب دیده است. ناچو بعد از 23 سال حضور در رئال بالاخره تصمیم به جدایی گرفت و با قراردادی دو ساله برای القادسیه عربستان توپ خواهد زد. او فصل قبل به عنوان کاپیتان سه جام ارزشمند را بالای سر برد و امروز در کمپ والدبباس حاضر خواهد شد تا رسما از کادر فنی و هم تیمی‌های سابقش خداحافظی کند. باشگاه نیز از او تجلیل خواهد کرد اما این پایان داستان نیست.
رئال می‌خواهد ناچو با هواداران نیز وداع خوبی داشته باشد و هدف این است در اولین بازی خانگی فصل بعد ناچو به برنابئو بیاید و به این شکل فرصت خداحافظی با هواداران را نیز داشته باشد. البته این به تقویم فصل القادسیه نیز ارتباط مستقیم دارد و باید دید در روز اولین بازی خانگی رئال، ناچو درگیر مسابقه در لیگ عربستان خواهد بود یا خیر. اگر میسر نشود، رئال یک بازی خانگی دیگر را با توجه به تقویم القادسیه تعیین خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره