نماد آخرین خبر

بازگشت به اسپانیا؛ مقصد غیرمنتظره برای خامس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت به اسپانیا؛ مقصد غیرمنتظره برای خامس

ورزش 3/خامس ستاره بی‌چون و چرای کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا بود و توانست عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب تیم ملی کشورش به نمایش بگذارد و نشان دهد که هنوز هم از استعداد و درخشش سابق برخوردار است. او رکورد شش پاس گل در یک دوره از مسابقات کوپا را به نام خودش ثبت کرد و جایزه بهترین بازیکن این تورنمنت را هم به دست آورد.
 این ستاره کلمبیایی قراردادش را با باشگاه سائو پائولو فسخ کرده و قصد دارد بار دیگر شانسش را در فوتبال اروپا که برای او بسیار وسوسه برانگیز است امتحان کند چون معتقد است که هنوز توانایی بازی در بالاترین سطح ممکن را دارد و مشکلی برای این کار نخواهد داشت.
امروز موندودپورتیوو نوشت که سلتا ممکن است مقصد بعدی خامس باشد. تابستان شلوغی در انتظار این باشگاه اسپانیایی است و بعد از فروش چند بازیکن، حالا جا برای خریدهای جدید نیز وجود دارد. پس از انتقال قرضی بورخا ایگلسیاس، به نظر می‌رسد آبی‌ها اکنون چشم به جذب خامس رودریگز دارند.
انتقال خامس به تیم شهر ویگو بدون شک یکی از بمب‌های تابستانی خواهد بود، با این وجود، اتلتیکو مادرید و بتیس نیز از نزدیک این ستاره کلمبیایی را دنبال می‌کنند. سلتا اگر خامس را می‌خواهد باید عجله کند چون قطعا در رقابت با اتلتیکو و بتیس کار دشواری خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره