نماد آخرین خبر

اعتراف جیمی‌جامپ فینال چمپیونزلیگ؛ شرط‌بندی بود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراف جیمی‌جامپ فینال چمپیونزلیگ؛ شرط‌بندی بود!

ورزش 3/نوجوان 16 ساله که در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه ژوئن گذشته به زمین ومبلی وارد شده بود، اعتراف کرد که این کار را برای برنده شدن 300 هزار پوند انجام داده است.اعتراف جیمی‌جامپ فینال چمپیونزلیگ: شرط‌بندی بود!

 این نوجوان یکی از چند نفری بود که در ابتدای بازی بین رئال مادرید و بورسیا دورتموند وارد زمین بازی شد. این افراد پیراهن‌هایی با لوگوی «مل استروی»، اینفلوئنسر روسی با نام واقعی آندری بوری، بر تن داشتند. او مبلغ 300 هزار پوند را به هر کسی که این شیرین کاری را انجام می‌داد، پیشنهاد کرده بود. با این حال، این نوجوان هیچ پولی از این استریمر دریافت نکرد.

متهم که به دلایل قانونی نامش فاش نشده است، اعتراف کرد که برای برنده شدن این پول به حضور در فینال ترغیب شده است. دادگاه نوجوانان او را به شش ماه آزادی مشروط محکوم کرد و دستور داد هزینه‌های دادرسی را پرداخت کند.

این نوجوان که اعتراف کرد به فوتبال علاقه‌ای ندارد و قبلاً هرگز به ورزشگاه نرفته بود، به دادگاه گفت: «من فقط تصمیم گرفتم این نوع شوخی را انجام دهم و واقعاً متاسفم و از این کار پشیمانم. فکر می‌کنم این تصمیم بسیار بیهوده‌ای بود.»

این نوجوان دومین فردی است که به دلیل ورود غیرقانونی به زمین ومبلی محکوم می‌شود. یوگنی لوبنکو 29 ساله نیز پیش از این به سه سال ممنوعیت از حضور در مسابقات فوتبال در انگلیس محکوم شده بود. قرار است دیوید کارنکیج سومین متهم در تاریخ 27 آگوست محاکمه شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید