نماد آخرین خبر

اتفاقی که لبخند را به لب ربیعی آورد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اتفاقی که لبخند را به لب ربیعی آورد

ورزش 3/سبزپوشان اصفهانی این روزها مانند سایر تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید جلو می‌برند. محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن سعی دارد تیمش را به بهترین شکل آماده حضور در لیگ برتر کند و به همین خاطر برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
طی روزهای گذشته با توجه به مسائلی که بر سر تصویب بودجه نه چندان مناسب برای ذوب‌آهن در فصل پیش‌رو پیش آمد، خیلی‌ها نگران آینده تیمی شدند که پارسال رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

در چنین شرایطی اما اتفاق خوشایند برای محمد ربیعی و ذوبی‌ها حفظ نفرات اصلی و شاکله مهم این تیم از فصل گذشته است. سبزپوشان اگرچه بازیکنانی نظیر محمدحسین اسلامی و یکی دو نفر دیگر را از دست داده‌اند، اما اکثر نفرات مد نظر ربیعی از قبل قرارداد داشتند و در ذوب‌آهن ماندنی شدند.
همچنین ذوبی‌ها تاکنون قراردادمحسن آذرباد بازیکن باتجربه خود را تمدید کردند و به طور رسمی از رامتین سلیمان‌زاده و مهدی ممی‌زاده دو بازیکن جدید خود رونمایی کرده‌اند. قرار است در روزهای آینده نیز چند بازیکن دیگر به عضویت ذوب‌آهن در بیایند تا خیال ربیعی راحت‌تر شود و بتواند با ترکیبی کامل تیمش را آماده حضور در لیگ بیست و چهارم کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره