نماد آخرین خبر

دروازه‌بان اتریشی در ایران تیم عوض می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دروازه‌بان اتریشی در ایران تیم عوض می‌کند!

ورزش 3/کریستوفر کنت دروازه‌بان خارجی که چند سالی است در لیگ ایران حضور دارد و فصل گذشته نیز پیراهن فولاد را برتن داشت، یک فصل دیگر از قراردادش با قرمزپوشان باقی مانده و در اردوی این تیم حضور دارد.
این گلر اتریشی که به قراردادش پایبند بوده، مد نظر یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید لیگ برتر نیست و به همین خاطر مسئولان فولاد برای جذب یوسوپوف دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان اقدام کرده‌اند. از این رو فسخ قرارداد کنت با باشگاه فولاد مساله مهمی است که مدیران باشگاه هنوز درباره آن به نتیجه نرسیده‌اند.
کنت که دوست دارد در ایران به کارش ادامه بدهد، به مسئولان فولاد اعلام کرده در صورتی حاضر به فسخ قرارداد خواهد بود که تمام مبلغ قراردادش را دریافت کند.

در چنین شرایطی مدیران فولاد خوزستان بدشان نمی‌آید که این دروازه‌بان را به تیم دیگری انتقال بدهندو در این خصوص شنیده می‌شود که استقلال خوزستان نسبت به جذب کنت ابراز  تمایل کرده است.
مذاکرات دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان با دروازه‌بان اتریشی در جریان است و به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید، شاهد انتقال کنت به دیگر تیم خوزستانی لیگ برتر باشیم تا او همچنان در لیگ برتر ایران به فعالیت خود ادامه بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره