نماد آخرین خبر

خداحافظی احساسی خرید جدید تراکتور با هواداران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خداحافظی احساسی خرید جدید تراکتور با هواداران

ورزش 3/یکی از خریدهای خوب تراکتور در بازار تابستانی، جذب ایگور پوستونسکی، کاپیتان تیم فوتبال واراژدین بود. بازیکن باتجربه‌ای که قرار است در تراکتور کهکشانی فصل بعد به میدان برود و هواداران این تیم امید زیادی دارند تا این تیم بتواند برای نخستین بار در تاریخ خود، قهرمان لیگ برتر شود.
وب سایت هواداری واراژدین در مطلبی، به جدایی این بازیکن و خداحافظی او از هواداران تیم پرداخته و نوشته است:
ایگور پوستونسکی با پیامی احساسی از باشگاه و هواداران وداع کرد و گفت: امیدوارم در آینده دوباره در چمن‌های واراژدین ببینمتان.
ایگور پوستونسکی، کاپیتان سابق تیم واراژدین، با امضای قراردادی به باشگاه لیگ برتری ایران، تراکتور، پیوست. سرمربی این تیم دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی است.
پوستونسکی در صفحه فیس‌بوک خود با پیامی احساسی از باشگاه و هواداران واراژدین خداحافظی کرد و نوشت:
دوستان عزیز،

پس از ۳.۵ سال فوق‌العاده در باشگاه واراژدین، وقت آن رسیده که رویایم را محقق کنم و شانس خود را در فوتبال خارج از مرزهای کشورم امتحان کنم.
رویای اولم، که از کودکی داشتم و آن بازی کردن برای تیم اول واراژدین بود، محقق شد و اکنون زمان و فرصت برای دستیابی به این رویای دوم فرا رسیده است!
از این طریق می‌خواهم از همه برای حمایت و محبت‌شان در روزهای خوب و بد تشکر کنم. از همه افرادی که در طول حضورم در واراژدین در باشگاه و اطراف آن بودند و از من حمایت کردند، سپاسگزارم!
از مربیانی که ابتدا مرا به تیم آوردند و به من اعتماد کردند تا دوباره در لیگ برتر فوتبال بازی کنم، سپاسگزاری می‌کنم.
از تمام مربیان دیگر که بعداً آمدند و چیزهای زیادی به من آموختند - چه از جنبه انسانی و چه از جنبه فوتبالی - و مرا قوی‌تر و بهتر کردند، تشکر می‌کنم!
از تمامی بازیکنانی که در این ۳.۵ سال در رختکن با آن‌ها هم‌بازی بودم، سپاسگزارم. بدون همدلی و مبارزه برای یکدیگر، تیمی وجود ندارد. همیشه اختلاف‌نظرهایی وجود داشت، همان‌طور که در هر خانواده‌ای هست، اما ما همیشه موفق به حل آن‌ها شدیم و از آن قوی‌تر و بهتر بیرون آمدیم.
ما در هر جنبه‌ای با هم رشد کردیم و از یکدیگر یاد گرفتیم - همان‌طور که من از آن‌ها یاد گرفتم، امیدوارم آن‌ها نیز از من یاد گرفته باشند.
از تیم تدارکاتی که همیشه مراقب بود که ما تمیز باشیم و همه چیزهایی که نیاز داشتیم فراهم باشد، دستیاران و سایر افرادی که بدون آن‌ها نمی‌توانستیم کار کنیم، تشکر می‌کنم.
در نهایت، از تمام هوادارانی که در روزهای خوب و نه‌چندان خوب ما را حمایت کردند و کنارمان بودند، بسیار سپاسگزارم.
امیدوارم در آینده دوباره در چمن‌های واراژدین ببینمتان! اکنون مطمئن هستم که بچه‌ها با تمام وجود بازی خواهند کرد و کنار هم خواهند بود تا واراژدین و تمامی هواداران و طرفداران باشگاه به آن‌ها افتخار کنند! همچنان با هم خواهیم بود!
متشکرم!  
ایگور پوستونسکی



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره