نماد آخرین خبر

زنده؛ نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده؛ نقل و انتقالات فوتبال ایران

ورزش 3/اگر در روز تعطیل به موضوعاتی مثل گرمای شدید هوا و اشعه ماورای بنفش فکر می‌کنید، راه حل بهتری برایتان داریم.
فصل نقل و انتقالات فوتبال برای علاقه‌مندان زمانی برای تجربه هیجان اخبار لحظه به لحظه فوتبال است؛ جایی که لابلای خبرهای نسبتا کمتر مربوط به جابجایی‌های واقعی بازیکنان میان باشگاه‌ها، شایعات در آن حرف اول را می‌زند.
این همان چیزی است که برای رسانه‌های معتبر تمایز ایجاد می‌کند، اینکه بتوانید در فصل نقل و انتقالات خبرهایی دقیق بدهید و بازار را پیش‌بینی کنید.
در این ستون روزانه سعی می‌کنیم خبرهای درست و دور از بازارگرمی‌های طبیعی این اوقات سال را در اختیار شما بگذاریم. البته شایعات و نکات مثل همیشه چاشنی کار ما خواهند بود:
پوشش زنده خبری:
**باشگاه پرسپولیس بعد از بن‌بست در مذاکرات با متئوس کُنیا، به دنبال گزینه دیگری است که مذاکرات با وی را به صورت موازی دنبال کرده بود. الکسیس گندوز، دروازه‌بان ۲۸ ساله فعلی تیم بلویزداد الجزایر، اکنون جدی‌ترین گزینه دروازه‌بانی پرسپولیس محسوب می‌شود؛ قیمت او نزدیک به ۹۰۰ هزار دلار برآورد شده که البته باشگاه پرسپولیس در مذاکرات ابتدایی با مبلغی پایین‌تر موفق به بحث و بررسی این انتقال شده است.

**باشگاه پرسپولیس عرفان ملاپور، مدافع چپ ۲۱ ساله فصل گذشته آریو اسلامشهر را جذب کرده است.‌ سرخ‌ها روز گذشته یعقوب براجعه را به عنوان وینگر راست جوان جذب کرده بودند و با این شرایط به نظر می‌رسد آنها برای پر کردن لیست زیر 23 سال خود دنبال جذب بازیکنانی جوان خارجی از آکادمی خود هستند.

**دو رسانه قبرسی اعلام کرده‌اند سعید مهری که از لیست بازی‌های رفت و برگشت آپوئل مقابل پتروکوب از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است، احتمالا به لیگ برتر ایران بازخواهد گشت. به نوشته وب‌سایت اسپورت، مهری مورد توجه تیم‌های سپاهان و تراکتور قرار گرفته است.

**در شرایطی که شایعاتی پیرامون جدایی آرمان رمضانی از استقلال و حضور او در مس رفسنجان شنیده می‌شد، این بازیکن فصل آینده هم در جمع شاگردان جواد نکونام حضور خواهد داشت. نکته جالب در خصوص رمضانی اینکه در طول سه فصل حضور او در استقلال در هر پنجره نقل و انتقالاتی بحث جدایی او از این تیم مطرح شده اما این بازیکن هر بار در جمع آبی‌ها ماندگار شده است.

**از تصاویری که باید به دیدن‌شان عادت کنیم. سعادت حردانی، بازیکن سابق استقلال، در اردوی ترکیه در دومین مسابقه به عنوان مدافع راست به میدان رفت. او از خریدهای مهم این فصل تیم جوان‌شده مورایس محسوب می‌شود.

**به نظر می‌رسد تلاش پرسپولیس برای جذب ماتئوس کُنیا، دروازه‌بان تیم فوتبال فلامینگو، به جایی نخواهد رسید و سرخ‌ها برای جذب جانشین علیرضا بیرانوند روی گزینه‌های خارجی دیگری متمرکز شده‌اند. در بین گزینه‌های باشگاه پرسپولیس، گلر آسیایی نیز حضور دارد.

**پدرام قاضی‌پور مدافع 27 ساله فصل گذشته ملوان، با عقد قراردادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست. او سومین خرید محمد ربیعی در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.

**آنتونی آکومو آگای، مدافع ملی‌پوش ۳۱ ساله کنیایی، با عقد قرارداد رسمی به عضویت خیبر خرم آباد درآمد. آکومو ۴۷ بار برای تیم ملی کنیا به میدان رفته و یک گل ملی را نیز در مقابل روسیه به ثبت رسانده است.

**آرام عباسی، مدافع ۳۰ ساله فصل گذشته فجر سپاسی شیراز، با عقد قراردادی به استقلال خوزستان پیوست. عباسی سابقه بازی در تیم‌های هوادار، صبا قم، پدیده مشهد و نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.

**باشگاه پرسپولیس بعد از ناکامی در جذب یحیی عطیه‌الله مراکشی، مذاکرات خود را با مارسلو سوارز بولیویایی آغاز کرد و با او برای حضور در جمع سرخ‌ها به توافق رسید.‌ این بازیکن ۲۲ ساله بیشتر در پست دفاع مرکزی به میدان رفته و پست دوم او، دفاع چپ عنوان شده است. او از اسفند سال گذشته در تیم ملی کشورش حضور دارد و به صورت مستمر در تیم ملی بولیوی به میدان رفته است.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره