نماد آخرین خبر

آغاز مذاکرات آرسنال با ستاره پی‌اس‌جی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آغاز مذاکرات آرسنال با ستاره پی‌اس‌جی

ورزش 3/آرسنال مذاکرات اولیه برای به خدمت گرفتن فابین رویز را با پاری سن ژرمن آغاز کرده است.
آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هنوز خریدی نداشته است، هرچند گفته می‌شود که قرار است به زودی ریکاردو کالافیوری با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو از بلونیا جدا شود و پیراهن آرسنال را در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا به تن کند.
اما این تنها خرید آرسنال در پنجره تابستانی امسال نخواهد بود و آنها قصد دارند یک بازیکن هجومی و همچنین یک هافبک میانی را برای فصل آینده به خدمت بگیرند و حالا رسانه‌های فرانسوی از علاقه میکل آرتتا به کار با فابین رویز که هم‌وطن او هم به حساب می‌آید خبر می‌دهند.
مدیران آرسنال مذاکرات اولیه با پاری سن ژرمن درباره شرایط انتقال این بازیکن که چند روز قبل قهرمانی در جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با تیم ملی اسپانیا را هم تجربه کرد آغاز کرده‌اند و در تلاش هستند که بر سر قیمت انتقال این بازیکن به لندن برای فصل آینده به توافق برسند تا او هرچه زودتر به تمرینات پیش فصل این تیم اضافه شود.
هرچند گفته می‌شود که مدیران آرسنال امیدوار هستند که بتوانند این ستاره اسپانیایی را با شرایطی که فصل گذشته داوید رایا را از برنتفورد به خدمت گرفتند جذب کنند، یعنی امیدوار به توافق با پی اس جی روی قراردادی قرضی با بند خرید اجباری در پایان فصل هستند و باید دید که این شرایط مورد قبول این باشگاه فرانسوی قرار خواهد گرفت یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره