نماد آخرین خبر

اتهام به پپ؛ فوتبال را خسته‌کننده کردی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اتهام به پپ؛ فوتبال را خسته‌کننده کردی!

ورزش 3/در یک جلسه پرسش و پاسخ در نیویورک، یک هوادار از سبک بازی تیم‌های پپ گواردیولا انتقاد کرد.
اوایل این ماه، مارسلو بیلسا، سرمربی تیم ملی اروگوئه، بحث‌های زیادی در مورد وضعیت فعلی فوتبال ایجاد کرد. او توضیح داد که چرا این ورزش در سال‌های آینده لذت کمتری خواهد داشت. بیلسا گفت:«فوتبال تماشاگران بیشتری از گذشته دارد اما جذابیت کمتری پیدا می‌کند. آنچه این بازی را در زمان خود بهترین بازی جهان کرده بود، امروز اولویت ندارد. اگر اطمینان حاصل نکنید که آنچه مردم تماشا می‌کنند چیزی لذت‌بخش است، ورزش دیگر فقط به نفع تجارت خواهد بود. زیرا تجارت فقط به تعداد تماشاگران اهمیت می‌دهد.»

چند هفته پس از کنفرانس مطبوعاتی بیلسا و در طول اردوی پیش‌فصل منچستر سیتی در نیویورک، پپ گواردیولا در مورد سبک بازی خود مورد سوال قرار گرفت. او در یک جلسه پرسش و پاسخ با کلاید فریزر، اسطوره بسکتبال، ماوریکس گاد شمگاد، مربی دالاس و کریس بریکلی، مربی مهارت‌های اِن‌بی‌اِی،  شرکت کرد و در آنجا در مورد بازیکنان با استعداد از او سوال شد.
همانطور که در فیلم منتشرشده مشخص است، گواردیولا بخش را با توضیح اینکه فوتبال «فقط پاس، پاس، پاس» نیست آغاز می‌کند، اما لحظاتی بعد، یک هوادار حرف او را قطع می‌کند. او پرسید:«چه اتفاقی برای بازیکنان با استعداد افتاد؟ همه می‌گویند پاس، پاس، پاس. مثل اینکه تو را مقصر می‌دانند.»

گواردیولا با خنده پاسخ داد:«آنها من را مقصر می‌دانند؟ خوب است، بله من را مقصر بدانید. مشکلی نیست.»
هوادار سپس پاسخ داد:«من در فوتبال به استعداد نیاز دارم. بازیکنانی که دریبل می‌کنند و حریفان را جا می‌گذارند، نه پاس پاس پاس.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره