نماد آخرین خبر

آماتورها در فوتبال عربستان با حقوق میلیارد تومانی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آماتورها در فوتبال عربستان با حقوق میلیارد تومانی!

ورزش 3/ 20000 یورو (1.26 میلیارد تومان) حقوق ماهانه، خانه و ماشین، این زندگی ای است که عربستان به فوتبالیست های آماتور تقدیم می کند.
 عربستان به دنبال جذب استعدادهای اروپایی با پیشنهادات غیرقابل انکار است اما به بازیکنان نیمه حرفه ای و آماتور برای فوتبال پایه خود نیز نگاه خاصی دارد.
در واقع عربستان سعودی مصمم است به یک قدرت فوتبال جهانی تبدیل شود. چند فصلی است که لیگ های بزرگ اروپایی شاهد انتقال ستاره های خود با دسته چک های تیم های عربستانی هستند. کریستیانو، بنزما، نیمار، کانته و ... اما برای رسیدن به اعتبار بیشتر برای فوتبال کشورشان، تصمیم گرفته اند یک قدم فراتر بروند: هر کاری که ممکن است برای تقویت فوتبال پایه خود انجام دهند.
اخیرا فاش شده است که با دستمزد 20000 یورویی در ماه (1.26 میلیارد تومان)، پروازهای اختصاصی، خانه و ماشین، بازیکنان جوان و آماتور را برای رفتن به فوتبال عربستان وسوسه می کنند. این یک شرایط رویایی برای فوتبالیست هایی است که در اروپا حتی خواب رسیدن به چنین شرایطی را نمی بینند.
البته، یک سری الزامات نیز برای واجد شرایط بودن درخواست می شود: در دسترس بودن برای سفر فوری، داشتن حداکثر 30 سال سن، داشتن پروفایل در سایت ترانسفر مارکت یا روزمه ورزشی تیم هایی که در آن بازی کرده اند.
به این ترتیب عربستان می خواهد استعدادهای جوان اروپایی را جذب کند تا پروژه ورزشی خود را از فوتبال پایه بسازد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره