نماد آخرین خبر

فرزند مرحوم راد: پرسپولیس زندگی ما بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرزند مرحوم راد: پرسپولیس زندگی ما بود

ورزش 3/پسر مرحوم سعید راد درباره علاقه پدرش به ورزش کردن و پرسپولیس گفت.
در هفته گذشته سعید راد بازیگر ۸۰ ساله سینما و تلویزیون ایران پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و امروز روز جمعه، مراسم ختم او برگزار شد. سام راد فرزند این بازیگر فوتبال دوست، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه، درباره این اتفاق تلخ گفت: پدر من کسی بود که برای مردم ایران زندگی کرد و از همه مهمتر عاشق ورزش بود. زندگی او ورزش بود و اگر الان اینجا بود، از اینکه می‌دید افراد محبوب او، ورزشکاران و مخصوصا پرسپولیسی‌ها در اینجا حضور دارند خیلی خوشحال می‌شد که البته می‌دانم او امروز کنار ماست.
او ادامه داد: به هر کسی که می‌رسید، به او تاکید می‌کرد که ورزش کردن را فراموش نکند. مردی بود که ستاره سینما بود اما عاشق مردم و ورزش بود.
فرزند مرحوم راد درباره علاقه پدرش به تیم پرسپولیس گفت: وقتی پرسپولیس در یک بازی برنده می‌شد، به من در واتساپ پیام می‌داد و می‌گفت: قرمزته، شش‌ تا شش تا!
وی افزود: عاشق این تیم بود و ما هم همیشه چشم انتظار تکست‌هایش بودیم. عاشق رفتن به ورزشگاه بود و هر زمان پرسپولیس بازی داشت، ورزشگاه از خانه برایش نزدیک‌تر بود. از بچگی که داوودیه می‌رفتیم با پرسپولیسی‌ها بزرگ شدیم و این تیم جزوی از خانواده ما بود.
سام راد همچنین خاطرنشان کرد: پدر من هر روز ورزش می‌کرد و قبل از این بیماری، هر روز این کار را می‌کرد. پیاده روی و هزاران نرمش های مختلف را انجام می‌داد تا بدنش سالم باشد.

او در پایان گفت: از طرف پدرم می‌خواهم که همه مردم ورزش کنند و از خودشان مراقبت کنند چون پدرم می‌خواست همه ورزشکاران و ورزش‌دوستان این کار را انجام دهند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره