نماد آخرین خبر

ماموریت بلینگام؛ انتقال ستاره لیورپول به رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماموریت بلینگام؛ انتقال ستاره لیورپول به رئال

ورزش 3/هواداران رئال مادرید و لیورپول معتقد هستند که جود بلینگام در تلاش است تا ترنت الکساندر آرنولد را برای حضور در مادرید متقاعد کند.
رابطه بسیار خوب و صمیمانه بلینگام و الکساندر آرنولد بر هیچ کس پوشیده نیست و این دو بازیکن در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ همیشه در اردوی تیم ملی انگلیس در کنار یکدیگر حضور داشتند و تصاویر منتشر شده از آنها نیز این موضوع را تایید می‌کرد.
پس از شکست سه شیرها در دیدار فینال یورو ۲۰۲۴ برابر تیم ملی اسپانیا هم این دو ستاره انگلیسی تصمیم گرفتند که تعطیلات‌شان را تا پیش از پیوستن به اردوی تیم‌های باشگاهی‌شان در کنار هم سپری کنند و شب گذشته بار دیگر تصاویری از آنها در کنار یکدیگر در لس آنجلس منتشر شد که باعث شد گمانه‌زنی‌ها بیش از پیش شدت بگیرد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در طول چند روز اخیر از علاقه رئال مادرید به جذب ستاره لیورپول خبر داده بودند و حالا هواداران با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند که بلینگام در طول مدت تعطیلات به صورت جدی در تلاش است تا او را برای پیوستن به رئال متقاعد کند و این ماموریت به او سپرده شده است.
الکساندر آرنولد هم در روزهای گذشته اظهاراتی را مطرح کرده که به این شایعات دامن زده است. قرارداد او با باشگاه لیورپول در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید نیست اما گفته می‌شود که مدیران این باشگاه قصد دارند پیشنهاد قابل توجهی را به او ارائه کنند تا مانع از انتقالش به رئال مادرید شوند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید