نماد آخرین خبر

فلیک غافلگیر شد؛ تو ستاره اصلی تیم منی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک غافلگیر شد؛ تو ستاره اصلی تیم منی!

ورزش 3/هانسی فلیک از تماشای تمرینات گاوی با توپ شگفت‌زده شده است و از همین حالا روی او به عنوان ستاره اصلی تیمش حساب می‌کند.
گاوی به دلیل مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی و آسیب به مینیسک پایش همچنان قادر به حضور در تمرینات اصلی بارسلونا و حضور در میادین نیست اما تمرینات انفرادی‌اش را با جدیت و قدرت تمام پیگیری می‌کند و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر بار دیگر به زمین فوتبال برگردد.
تاکید پزشکان بارسلونا روی این است که هیچ عجله‌ای برای حضور مجدد او در میدان صورت نگیرد و این ستاره اسپانیایی بتواند با آرامش بار دیگر به شرایط حضور در زمین و همچنین دوران اوجش برگردد و مدیران بارسلونا هم این موضوع را پذیرفته‌اند که شاید بازگشت او به بهترین نسخه‌اش نزدیک به یک فصل طول بکشد.
حالا سایت رولوو خبر داده است که فلیک چند روز قبل از نزدیک شاهد تمرینات با توپ گاوی بود و از وضعیت و مهارت‌های این بازیکن کاملا غافلگیر شد. این مربی آلمانی علاقه زیادی به او پیدا کرده و منتظر است تا او هرچه زودتر آماده حضور در ترکیب شود تا بتواند این بازیکن را به عنوان ستاره اصلی تیمش در اختیار داشته باشد.
زمان بازگشت گاوی به میادین هنوز مشخص نیست اما پزشکان معتقد هستند که روند درمان چنین مصدومیت‌هایی نزدیک به ۱۲ ماه به طول خواهد انجامید و نباید هیچ فشاری روی این بازیکن برای بازگشت سریع‌تر به زمین گذاشته شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره