نماد آخرین خبر

آدرین: صلاح از کار با اسلوت لذت می‌برد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آدرین: صلاح از کار با اسلوت لذت می‌برد

ورزش 3/آدرین، ستاره سابق لیورپول، فاش کرده است که محمد صلاح پس از مدت کوتاهی کار با آرنه اسلوت، سرمربی جدید، چه نظری دارد.
صلاح تاکنون تمام دوران حرفه‌ای خود در لیورپول را زیر نظر یورگن کلوپ گذرانده است و با او یک لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام اتحادیه را به دست آورده و خود را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ثابت کرده است.
مهارت‌های او برای سبک بازی کلوپ عالی بود و اکنون کنجکاوی زیادی وجود دارد که ببینیم این بازیکن ۳۲ ساله تحت هدایت اسلوت چگونه عمل خواهد کرد. اسلوت روش خاص خود را دارد، اما به گفته آدرین، دروازه‌بان سابق لیورپول، او بسیاری از عناصر سبک بازی قرمزها را حفظ خواهد کرد.

آدرین که به رئال بتیس پیوسته است، همچنان با صلاح و دیگر هم‌تیمی‌هایش در تماس است و گفته که آنها از کار با اسلوت لذت می‌برند.
او به اتلتیک گفت:«من تقریباً هر روز با بسیاری از اعضای تیم صحبت می‌کنم، کاستاس سیمیکاس، محمد صلاح. آنها به من می‌گویند که از کار با اسلوت لذت می‌برند، فلسفه او همانند یورگن است. باید با شدت بالا، مستقیم و با سرعت بازی کنید، از بالا پرس کنید و شجاع باشید. لیورپول برای این ساخته شده است. بنابراین مربی جدید می‌داند چگونه به خوبی با بازیکنانی که دارد سازگار شود. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره