نماد آخرین خبر

روی کین را مربی تیمم نمی‌کنم، بازیکنانم را می‌ترساند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روی کین را مربی تیمم نمی‌کنم، بازیکنانم را می‌ترساند!

ورزش 3/دارا مک‌آنتونی، مالک باشگاه پیتربرو یونایتد، اعلام کرد که هرگز روی کین را به عنوان سرمربی باشگاه خود استخدام نخواهد کرد.
در هفته‌های اخیر شایعات قابل توجهی از احتمال سرمربی‌گری روی کین در یکی از تیم‌های چمپیونشیپ و یا دسته‌های پایین‌تر مطرح شده است. به دنبال همین آخر، مالک پیتربرو اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای اعتماد به ستاره سابق منچستر یونایتد ندارد و یکی از دلایلش برای این تصمیم ترس از برخوردهای احتمالی بین کین و بازیکنان است.
مک‌آنتونی گفت:«من عاشق شنیدن صحبت‌های او در آی‌تی‌وی هستم، اما به هیچ وجه او مربی تیمم نمی‌کنم. من می‌دانم که او در ساندرلند فوق‌العاده عمل کرد، او تیم را به لیگ برتر رساند. اما باید به این نکته توجه کنیم که نسل‌های امروز با فوتبالیست‌های ۱۰، ۱۵، ۲۰ سال پیش متفاوت هستند.

روی کین که در سال ۲۰۰۶ از فوتبال بازنشسته شد، در سال‌های اخیر به عنوان کارشناس در شبکه‌های اسکای و آی‌تی‌وی فعالیت کرده است. او پس از بازنشستگی به مربی‌گری روی آورد و قبل از ورود به عرصه رسانه، در باشگاه‌های ساندرلند و ایپسویچ تاون و همچنین تیم ملی ایرلند به عنوان مربی فعالیت داشت.

مک‌آنتونی ادامه داد:«بازیکنان الان شکننده هستند و روحیه حساسی دارند. آنها کمی بی‌ثبات هستند و همین باعث می‌شوند تحمل برخوردهای شدید و نظرات تند را نداشته باشند. اگر چنین اتفاقی بیفتد احتمالا ایجنت آنها زنگ می‌زند و مسئله را پیگیری می‌کند. به نظر من روی کین هر بازیکن زیر ۲۳ سالی را می‌ترساند. میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال است. اگر روی کین مربی شود احتمالا همه آنها درخواست خروج خواهند داد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره