نماد آخرین خبر

شکست الهلال برابر تیم آفریقایی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شکست الهلال برابر تیم آفریقایی

ورزش 3/ الهلال در دیداری دوستانی برابر سان داونز آفریقای جنوبی مغلوب شد.
 الهلال عربستان در دیداری دوستانه مقابل سان داونز آفریقای جنوبی با نتیجه 2-1 شکست خورد. این دیدار در جریان اردوی آماده‌سازی الهلال برای فصل جدید برگزار شد.
الهلال هم‌اکنون در اتریش در حال برگزاری اردوی آماده‌سازی است و پیش از دیدار با سان داونز، دو بازی دوستانه انجام داد که در آنها با نتایج 6-0 مقابل فینر نوشتادت اتریش و 2-0 مقابل العربی قطر پیروز شد.
این دیدار با رقابت شدیدی بین دو تیم همراه بود و هر دو تیم فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشتند، اما درخشش دروازه‌بان‌ها مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.
در دقیقه 49 از نیمه دوم، میتروویچ یک ضربه پنالتی را با کمال تعجب از دست داد. لحظاتی بعد، لوکاس رومرو از تیم سان داونز اولین گل را با یک شوت پرقدرت به ثمر رساند که یاسین بونو نتوانست آن را مهار کند و توپ از بیرون محوطه جریمه وارد دروازه شد.
در دقیقه 59، الهلال یک پنالتی دیگر به دست آورد که این بار میتروویچ با اجرای دقیق آن، گل تساوی را به ثمر رساند و اشتباه قبلی خود را جبران کرد.

اوبی موتیبا در دقیقه 67 گل دوم سان داونز را پس از دنبال کردن یک شوت برگشتی از یاسین بونو و قرار دادن توپ در دروازه خالی، به ثمر رساند.
الهلال تلاش‌های زیادی برای جبران نتیجه کرد، اما درخشش دفاع و دروازه‌بان سان داونز، مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای "الزعیم" شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره