نماد آخرین خبر

دلجویی تیم لیگ برتری از ملی‌پوشان پس از بازی جنجالی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دلجویی تیم لیگ برتری از ملی‌پوشان پس از بازی جنجالی

ورزش 3/علی مسعودی، مدیر تیم هیئت فوتبال قم، به علت رفتار و شعارهای زننده تماشاگرنماهای قمی طی تماسی با ستاره‌ها و ملی‌پوشان تیم گیتی پسند اصفهان، از آن‌ها دلجویی کرد.
در مسابقه روز گذشته هیات فوتبال قم و گیتی پسند اصفهان که جدالی پر تب‌وتاب، پُرگل و دیدنی بود، حاشیه‌های زیادی را هم در پی داشت که معدودی از تماشاگران قمی با شعارهایی علیه بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان باعث ناراحتی آن‌ها و متشنج شدن جو بازی شدند. حتی پس از این اتفاقات، هاشم فرج‌زاده بازیکن باتجربه تیم هیات فوتبال قم با طرفداران خودی درگیر شد که وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در بازی ایجاد شد.
این دیدار که در نهایت با پیروزی شش بر دو گیتی پسند به پایان رسید، پس از بازی مدیر تیم هیئت فوتبال قم طی تماسی با کادرفنی و ملی‌پوشان تیم گیتی پسند از آن‌ها پیرامون اتفاقات پیش آمده، دلجویی کرد.
همچنین مدیران هیئت فوتبال قم قصد دارند با شناسایی افراد خاطی از ورود آن‌ها به سالن مسابقات برای دیدارهای آتی جلوگیری کنند. تیم لیگ برتری قم از پرتماشاگرترین تیم‌های فوتسال ایران محسوب می‌شوند که مصاف با آن‌ها در قم همیشه برای حریفان مشکل‌ساز و دردساز بوده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید