نماد آخرین خبر

هشدار کاپیتان؛ دردسر ستاره آرژانتینی در چلسی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار کاپیتان؛ دردسر ستاره آرژانتینی در چلسی

ورزش 3/ریس جیمز معتقد است که حضور انزو فرناندز در اردوی چلسی ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه بازیکنان سیاه پوست تیم ملی فرانسه در رختکن تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام انزو فرناندز پخش شد دردسرهای بسیار زیادی را برای این بازیکن به وجود آورده است.
انتقادهای زیادی از بازیکنان آرژانتین در طول چند روز اخیر مطرح شده و حتی گفته شده بود که بازیکن سیاه پوست چلسی تصمیم گرفتند که این بازیکن آرژانتینی را از صفحه اینستاگرام‌شان کنار بگذارند و همین موضوع نگرانی‌هایی را درباره بازگشت او به اردوی پیش فصل این تیم مطرح کرده بود.

ریس جیمز به عنوان کاپیتان چلسی در گفتگو با ESPN در این باره اظهار داشت:« البته که این اتفاقات روی هماهنگی تیم تاثیرگذار خواهد بود. چنین اتفاقاتی به مذاق بسیاری از افراد خوش نیامده است و همین باعث شده است که احتمال وجود مشکل و دردسر پس از بازگشت او وجود داشته باشد.
اما تا روزی که همه در کنار هم حضور نداشته باشند و در یک اتاق ننشینند، من نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما امیدوارم که مشکلات خیلی راحت و بدون دردسر خاصی حل شود و ما بتوانیم این فصل در کنار هم به خوبی پیش برویم.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره