نماد آخرین خبر

پیام بارسلونا به کانسلو: فقط قرضی می‌خوایمت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام بارسلونا به کانسلو: فقط قرضی می‌خوایمت!

ورزش 3/در حالی‌که آینده ژوائو کانسلو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بارسلونا توانی برای خرید دائمی او ندارد، باشگاه‌های عربستانی هم وارد رقابت برای جذب این بازیکن شده‌اند.
باشگاه‌های الاهلی و الاتفاق از لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی آماده‌اند تا مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای خرید ژوائو کانسلو، مدافع راست پرتغالی، پرداخت کنند. کانسلو همچنان منتظر بارسلونا است و اولویتی برای انتقال به جای دیگری ندارد. منچستر سیتی قصد دارد کانسلو را به بالاترین پیشنهاد بفروشد. قیمت اولیه‌ای که سیتی برای او تعیین کرده است ۳۰ میلیون یورو است، اما ممکن است این مبلغ به ۲۰ میلیون یورو کاهش یابد.
این مبلغ برای بسیاری از باشگاه‌ها در این برهه از تابستان دشوار است، اما پتانسیل اقتصادی لیگ عربستان می‌تواند راهی برای خروج باشد. باشگاه‌هایی مانند الاهلی و الاتفاق آماده‌اند تا قیمت اولیه را برای مدافع پرتغالی پرداخت کنند و ۳۰ میلیون یورو را به صورت یکجا بپردازند.
باشگاه بارسلونا، از سوی دیگر، کانسلو را می‌خواهد، اما فقط به صورت قرضی با بند خرید اختیاری و همچنان بر این موضع خود پایبند است. در همین حال، یوونتوس و اینتر نیز علاقه‌مند به این بازیکن هستند و امیدوارند بتوانند هم او و هم باشگاه انگلیسی را متقاعد کنند.
الاهلی یکی از دو باشگاهی است که به کانسلو علاقه‌مند است. این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستان گذشته توانایی خود را نشان داد و چندین بازیکن برجسته که در اروپا بازی می‌کردند، مانند ریاض محرز، فیرمینو، ویگا و کسیه را به خدمت گرفت.
باشگاه بارسلونا با کانسلو صحبت کرده و به او گفته است که می‌تواند بازگردد، اما فقط به صورت قرضی و ایجنت بازیکن نیز تاکنون نتوانسته این وضعیت را تغییر دهد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره