نماد آخرین خبر

تابستان عجیب سیتیزن‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تابستان عجیب سیتیزن‌ها

ورزش 3/اتفاقی در منچسترسیتی در حال رخ دادن است، احتمالاً به دلیل انباشته شدن بیش از حد ستاره ها در پست های مختلف این تیم انگلیسی.
اخیرا کوین دی بروینه تهدید کرد که به عربستان خواهد رفت. هرچند شایعات توافق او با الاتحاد تکذیب شد و پپ گواردیولا نیز این احتمال را رد کرد ولی در انگلیس می گویند دی بروینه تا پایان انتقالات تابستانی خروجش را قطعی خواهد کرد. آینده دروازه بان تیم یعنی ادرسون نیز نامشخص است. پپ اخیرا در مورد او گفت تردید دارد که این گلر برزیلی ماندنی باشد. اکنون، یکی دیگر از بازیکنان ارزشمند تیم ممکن است جدا شود.
طبق گزارش سایت اتلتیک، خولین آلوارز، مهاجم 24 ساله آرژانتینی، تصمیم گرفته است در تابستان امسال از باشگاه انگلیسی جدا شود. دلیل؟ حضور در تیمی که بتواند در آن دقایق بیشتری به میدان برود. فرصتی که زیر نظر پپ در سیتی به او داده نمی شود. اگرچه او فوتبالیستی بوده است که پپ گواردیولا دائماً از او در بازی ها استفاده کرده، ولی به ندرت در ترکیب ابتدایی قرار گرفته است.

البته رسانه ها گزارش می دهند، باشگاه انگلیسی کار را برای جدایی خولین آسان نخواهد کرد. این بازیکن آرژانتینی تا ژوئن 2027 قرارداد دارد و سیتی روی او 70 میلیون یورو قیمت گذاشته که بسته به برخی بندها می تواند تا 90 میلیون یورو افزایش یابد.
واقعیت اینکه، در سال های اخیر سابقه نداشت که سه بازیکن نامدار سیتی در تابستان درخواست جدایی بدهند و این می تواند زنگ خطری برای سیتیزن ها باشد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره