نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

قرارداد مهاجم بلندقامت استقلال تمدید شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قرارداد مهاجم بلندقامت استقلال تمدید شد

ورزش 3/ آرمان رمضانی نیز به حضور خود در جمع آبی‌های پایتخت ادامه خواهد داد. مهاجم بلند قامت استقلال که در هفته‌های اخیر مذاکراتی را با مدیران باشگاه داشت، سرانجام بر سر تمدید دو ساله قراردادش به توافق رسید و در جمع شاگردان نکونام باقی ماند.
رمضانی که در نیم فصل دوم لیگ بیستم با انتقالی از پرسپولیس به استقلال پیوست، طی این مدت زیر نظر سرمربیانی همچون فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام فعالیت کرده و بیش از 80 بار نیز در ترکیب آبی پوشان به میدان رفته است.
قرارداد این مهاجم بلندقامت در انتهای لیگ بیست و سوم به پایان رسید و در هفته‌های گذشته نیز صحبت‌هایی با این بازیکن صورت گرفت ولی با وجود به درازا کشیده شدن این مذاکرات، تمدید قراردادی صورت نگرفت.

رمضانی حتی روز گذشته در مصاحبه‌ای به گلایه از مدیران استقلال پرداخت که با وجود وعده‌های مختلف، اما قرارداد او تمدید نشده تا اینکه آرمان امروز راهی ساختمان باشگاه شد و پس از توافق نهایی نیز قراردادش را به امضا رساند.
رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است:

آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال، پس از جلسه با مسئولان این باشگاه، قرارداد خود را به مدت ۲ سال دیگر با استقلال تمدید کرد.
آرمان زمستان سال ۱۳۹۹ به استقلال پیوست و با استقلال به قهرمانی لیگ و سوپر جام دست یافته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر