نماد آخرین خبر

فابرگاس مشتاق جذب مهاجم جوان ایرانی کرمونزه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فابرگاس مشتاق جذب مهاجم جوان ایرانی کرمونزه!

ورزش 3/در فصل گذشته بود که آمار اعجاب انگیز دیوید استوکلر قره‌باغی مهاجم جوان تیم کرمونزه در لیگ جوانان فوتبال ایتالیا توجهات استعدادیاب‌ها را به خود جلب کرد و عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را با به ثمر رساندن 30 گل در 27 بازی را کسب کرد و همچنین با ثبت 11 پاس گل نشان داد او می‌تواند یک استعداد جدید برای لیگ این کشور باشد.
اکنون در شرایطی کرمونزه به تازگی تصمیم گرفت مهاجم ایرانی-دانمارکی خودش را به تیم بزرگسالان اضافه کند، تیم کومو از سری آ برای جذب او علاقه نشان داده است و سسک فابرگاس اسپانیایی برای به خدمت گرفتن او سران این تیم را مجاب کرده است.
او با 19 سال سن عملکرد فوق العاده‌ای از خود به اجرا گذاشته و از مدت‌ها قبل اخباری مبنی بر علاقه باشگاه هایی از جمله فیورنتینا و هلاس ورونا برای جذب او شنیده می‌شد و اکنون به نظر می‌رسد کومو نخستین باشگاهی باشد که برای جذب او اقدام خواهد کرد.
کومو که به تازگی راهی سری آ شده، در بازار نقل و انتقالات عملکرد پرسروصدایی داشته و به تازگی علی جاسم عراقی، گابریل استرفتزای برزیلی و آندره آ بلوتی ایتالیایی را برای تقویت خط حمله خود جذب کرده و همچنین به مشتریان برخی از بازیکنان خود در پست فوروارد پاسخ منفی داده ولی شرایط لیست این تیم، عاملی است تا کومو بخواهد برای جذب بازیکنان جدید نگرش متفاوتی در پی بگیرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر