نماد آخرین خبر

صادقی سه ماه دور از پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صادقی سه ماه دور از پرسپولیس

ورزش 3/سعید صادقی هنوز شرایط تمرین کردن با تیمش را پیدا نکرده است.
حالا چیزی حدو دو ماه از مصدومیت سعید صادقی می‌گذرد و او هنوز شرایط تمرین کردن را پیدا نکرده است.
صادقی در هفته‌های پایانی فصل گذشته به خاطر یک سانحه دچار شکستگی پا شد و همچنان در حال مداوا و انجام فیزیوتراپی است..
او در حاشیه بازی تدارکاتی عصر یکشنبه پرسپولیس تماشاگر مصاف هم تیمی‌های باتجربه و جوانش در دو نیمه متفاوت در میدان بود و حتما حسرت می خورد که چرا فرصت حضور در تمرینات پیش فصل را از خود گرفته است.
صادقی که با پای گچ گرفته در جشن قهرمانی تیمش شرکت کرد حالا و دو ماه بعد از آن اتفاق نیز شرایط تمرین کردن را پیدا نکرده و باید دید با این شرایط مسافر ترکیه خواهد شد یا خیر.
این بازیکن در شرایطی تا اینجای تمرینات پیش فصل را از دست داده که زمان چندانی به شروع  فصل تازه باقی نمانده و در حالی که پرسپولیس برای پست وینگر فرشاد احمدزاده را جذب کرده و وحید امیری هم در دسترس است و حتی جوان هایی مثل حسین حاجی زاده در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوب بوده‌اند کار او برای رسیدن به ترکیب اصلی بسیار دشوار خواهد شد.

البته ابتدا صادقی  بعد از رهایی کامل از مصدومیت باید شرایط دویدن را پیدا کند و کم کم خودش را به لحاظ بدنی به بقیه برساند که همین شاید چیزی حدود یک ماه زمان صرف کند و بعد از آن نوبت اثبات توانایی‌هایش به  گاریدو و کادر او فرا خواهد رسید و طبعا نمی‌تواند برای این منظور عجله کرده و کار خودش را سخت تر کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره