نماد آخرین خبر

گریلیش سکوتش را شکست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
گریلیش سکوتش را شکست

ایسنا/ستاره انگلیسی منچسترسیتی سکوتش را شکست و به انتقاد از تصمیم گرت ساوتگیت پرداخت. سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس گریلیش را با خود به جام ملت‌های اروپا نبرد.
جک گریلیش یکی از ستاره‌های غایب یورو ۲۰۲۴ بود. گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس، تصمیم گرفت نام ستاره سیتی را در فهرست بازیکنان دعوت‌شده برای یورو ۲۰۲۴ قرار ندهد که این تصمیم انتقادهای زیادی را از او به دنبال داشت.
به نوشته اسپورت، جک گریلیش پس از مدت‌ها سکوتش را شکست و درباره تصمیم ساوت‌گیت گفت: دعوت‌نشدن به یورو ۲۰۲۴ بدترین اتفاقی بود که در زندگی فوتبالی‌ام تجربه کردم. فصل بعد می‌خواهم ثابت کنم این تصمیم اشتباهی بوده است.
گریلیش درباره این سوال که چرا در سیتی مانند استون‌ویلا بازیکنی محوری و تاثیرگذار نیست، گفت: سبک بازی منچسترسیتی با استون‌ویلا کاملا متفاوت است. در استون‌ویلا چندین برابر حضورم در سیتی توپ می‌گرفتم. در سیتی بازیکنان بزرگ زیادی بازی می‌کنند و طبیعی است که مانند استون‌ویلا توپ به من نرسد.
او درباره پپ گواردیولا گفت: او پادشاه این رشته ورزشی است.
ستاره انگلیسی منچسترسیتی در پایان درباره رویارویی با بارسلونا در اردوی آمریکا گفت: بازی‌کردن برابر بارسلونا همواره خاص است. آنها از بهترین باشگاه‌های جهانند. بارسلونا تاریخی درخشان و یک مربی بزرگ دارد و به همین خاطر شاهد یک تقابل زیبا خواهیم بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره