نماد آخرین خبر

داد آنچلوتی درآمد؛ چه افتضاحی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
داد آنچلوتی درآمد؛ چه افتضاحی!

ورزش 3/وضعیت کمپ تمرینی دانشگاه شیکاگو باعث شد تا داویده آنچلوتی، کمک مربی رئال، واکنش بسیار تندی از خود نشان دهد.
 اولین تمرین در شیکاگو و اولین اعتراض. مردان کارلو آنچلوتی دیروز در کمپ دانشگاه ایلینویز (UIC) تمرین کردند، در فلیمز فیلد، ورزشگاهی که تیم‌های فوتبال مردان و زنان دانشگاه بیسبال بازی‌ می کنند.
اتوبوس رئال در ساعت 9:45 به وقت محلی به محل کمپ رسید تا بازیکنان بتوانند مستقیماً به ورزشگاه بروند، جایی که در جلسه ای که بیش از 50 دقیقه به طول انجامید، از کار زیر نظر پینتوس، بدنساز تیم، رنج بردند.تمرین البته فقط استقامتی نبود و بازی درون تیمی و کار با توپ نیز در دستور کار قرار داشت.
تمرین دادن تیم همیشه بر عهده داویده آنچلوتی است و در همان ابتدا شروع به گلایه کرد. او با صدای بلند فریاد زد: «یکی برای من توضیح بدهد که چگونه می توانیم اینجا تمرین کنیم؟ چه افتضاحی خدای من!»


عصبانیت فرزند کارلتو البته دلیل موجهی داشت چون برخی از آبپاش ها مدام آب را در مقادیر زیاد پمپاژ می کردند. آب دادن به چمن ها یک مورد مثبت است ولی زیاده روی در آن و به خصوص در زمان تمرین یک تیم فوتبال اصلا منطقی نیست. حجم آب به قدری زیاد بود که نیکو پاز از پای خود به عنوان جارو استفاده کرد تا آب را در میان بهت و حیرت بقیه هم تیمی هایش کنار بزند. در نهایت و با توصیه کادر فنی رئال آب‌پاش‌ها خاموش شدند و با کمی تاخیر تمرین رئال شروع شد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره