نماد آخرین خبر

رودیگر، اندریک را به قصد کُشت زد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رودیگر، اندریک را به قصد کُشت زد!

ورزش 3/اولین بازی درون تیمی اندریک در رئال یک کابوس تمام عیار برای او بود. روزی که رودیگر تمام فنون رزمی را روی او پیاده کرد.
 اندریک در روز دوم تمرین با پیراهن رئال مادرید با یکی از پیچیده ترین ماموریت ها روبرو شد: مبارزه با رودیگر!
مهاجم جوان برزیلی مجبور شد در چند بخش از سری بازی های درون تیمی در زمینی با ابعاد کوچک در شیکاگو با مدافع میانی آلمانی روبرو شود و در نهایت متوجه شد تمرین با قهرمان اروپا به چه معناست.
رهبر خط دفاعی رئال به اندریک فرمول محرمانه ای را یاد داد که برای خنثی کردن هالند، امباپه و کین استفاده کرده بود. رودیگر دیروز به اندریک رحم نکرد و به او یاد داد که بازی در رئال مادرید و مقابله با بهترین مدافعان دنیا چقدر سخت است.
اندریک توانست جدیت و فشار بازی برابر یک مدافع بزرگ کلاس جهانی را ببیند و در نهایت ضربه شدیدی به یکی از دنده هایش وارد شد که باعث شد او برای معاینه توسط فیلیپه سگورا، سرپرست تیم پزشکی باشگاه، به کنار زمین برود. اندریک به وضوح درد داشت و منتظر ماند تا با سرد شدن بدنش ببینید همچنان درد ادامه دارد یا خیر.


رودیگر آنقدر به اندریک فشار آورد و با انواع ضربات مختلف او را کنترل کرد که در نهایت با واکنش کوچک ستاره جوان روبرو شد اما رودیگر فریاد زد، قوی تر باش بچه، قوی تر باش. قطعا اندریک انتظار چنین استقبالی از رودیگر را نداشت ولی درس خوبی برای او شد و حالا می داند چطور برابر مدافعانی مثل رودیگر بازی کند. برابر میلان در بازی دوستانه او اولین آزمون خود را پیش رو خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره