نماد آخرین خبر

60 +40 میلیون یورو برای نجات بارسا در تابستان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
60 +40 میلیون یورو برای نجات بارسا در تابستان

ورزش 3/در روزهای پیش رو بارسلونا توافقی را اعلام خواهد کرد که به معنای واریز 40 میلیون یورو به حساب باشگاه و رفع مشکل فرپلی مالی خواهد بود.

در حالی که مدیریت ورزشی بارسا به ریاست دکو به کار بر روی انتقالات برای تقویت تیم تحت هدایت هانسی فلیک ادامه می دهد، مدیران اقتصادی باشگاه بارسلونا نیز به کار خود ادامه می دهند تا اطمینان حاصل شود که باشگاه می تواند تحت قانون 1-1 (یک خرید در ازای یک فروش) در تابستان امسال عمل کند.
و همه اینها شامل حل مشکلی است که بارسا ماه ها به دلیل عدم پرداخت 40 میلیون یورو توسط یکی از سرمایه گذاران این شرکت، صندوق آلمانی لیبرو، (برای خرید بخشی از بارسا استودیو) با آن روبرو بوده است. این درآمد 40 میلیون یورویی برای فصل گذشته در نظر گرفته شده بود، اما هرگز به دست نیامد و لالیگا معتقد است که باشگاه در این زمینه نتوانسته است به برنامه ای که به آن وعده داده بود، عمل کند.
همانطور که لالیگا توضیح داده، راه حلی برای مشکل وجود دارد و باشگاه بارسلونا اطمینان می دهد که اکنون 40 میلیون یوروی لیبرو در شرف رسیدن است. این پول از طریق شرکتی دیگر وارد خواهد شد که قبلاً با باشگاه بارسلونا همکاری داشته و توافق بین این هفته و آینده اعلام خواهد شد. این پول تضمین خواهد کرد که باشگاه می تواند با قانون 1-1 در بازار فعالیت کند.
60 تای دیگر
در هر صورت راه حل موقتی خواهد بود. این 40 میلیون یورو برای این بازار نقل و انتقالات مفید است، اما مدیران بارسا باید به کار خود ادامه دهند، زیرا بارسا باید به دنبال سرمایه‌گذار دیگری برای کمک 60 میلیون یورویی دیگر به بارسا ویژن باشد که انتظار می‌رود تا اواخر آگوست همکاری با آن نیز اعلام شده و با واریز این پول خیال بارسا در انتقالات کاملا راحت شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره