نماد آخرین خبر

پوشش زنده از نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پوشش زنده از نقل و انتقالات فوتبال ایران

ورزش 3/طبیعی است که همچنان اخبار اصلی فوتبال و حتی ورزش ایران بر مدار جابه‌جایی‌های قطعی و احتمالی باشگاهی ایران بچرخد.
 وقتی به دامنه مشکلات بین علیرضا بیرانوند و رضا درویش (در مقام ستاره پیشین و مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس) دقت می‌کنیم، درخواهیم یافت که این اتفاق در هیچ زمانی به‌جز فصل نقل و انتقالات رخ نمی‌دهد؛ زمانی که یک جدایی می‌تواند سرنوشتی پیش‌بینی نشده را برای هر یک از طرفین جدال‌هایی که ناگهان شکل می‌گیرد، رقم بزند.
بیرانوند و درویش، تصاویر ثابت جشن‌های قهرمانی پرسپولیس در این دو سال بوده، اما در فصل نقل و انتقالات بدل به منتقدان جدی هم شده‌اند. جالب اینکه در شروع فصل، زمانی که طرفین نیاز به حمایت از یکدیگر داشته‌اند، این مسئله از طرف هیچکس دریغ نشده اما انگار در تابستان فضای تازه‌ای بین اهالی فوتبال حکم‌فرما می‌شود که بخشی از آن فراموشی روابط مثبت گذشته است!
با این مقدمه و در شرایطی که گرمای هوا همچنان در حد قابل توجهی ممکن است آزاردهنده باشد، شما را به خنکای هیجانی شایعات و نقل و انتقالات فوتبال ایران دعوت می‌کنیم. این یک گنبد حرارتی است که گرمایش آن اغلب مطبوع است، اگرچه اتفاقاتی مثل بیرانوند و رامین رضاییان و ... هم در آن پیش می‌آید.
پوشش زنده خبری

* یکی از بازی‌های دوستانه پرسپولیس در اردوی ترکیه برابر بلوزداد الجزایر خواهد بود؛ تیمی که الکسیس گندوز، گزینه دروازه‌بانی سرخ‌ها، در آن عضویت دارد و مدیران باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره برای جذب او هستند‌. گندوز هنوز ۱۵ روز با باشگاه الجزایری قرارداد دارد.

* مهرداد رضایی، هافبک دفاعی فصل گذشته ذوب آهن، به نساجی اضافه خواهد شد تا در فصل جدید شاگرد ساکت الهامی بشود. رضایی که در پنج فصل گذشته در مس رفسنجان و ذوب آهن زیر نظر محمد ربیعی کار می‌کرد.
* جفرسون باهیا، مدافع فولاد خوزستان، امروز پس از مذاکره با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه، قراردادش را فسخ کرد.

ابوالفضل سلیمانی که فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از پرسپولیس به آلومینیوم اضافه شده بود، اکنون با انتقال قطعی و امضای قراردادی به مدت دو فصل به این تیم پیوست.
احتمال حضور علی کریمی در استقلال دوباره بالا رفت. این بازیکن سابق سپاهان و استقلال بعد از سه فصل حضور در فوتبال ترکیه ممکن است دوباره فصل آینده در جمع آبی‌ها حضور داشته باشد.

احمد گوهری هم یکی از بازیکنانی است که پرسپولیس را در اردوی ترکیه همراهی نکرده تا مشخص شود جدایی او از جمع سرخ‌ها قطعی است. گوهری در روزهای گذشته جلساتی با مدیران باشگاه برگزار کرده اما هنوز موفق به دریافت رضایت‌نامه خود نشده است.

به نوشته اسپورت عراق، صفا هادی در حال مذاکره با باشگاه نساجی است و این احتمال زیاد است که راهی این تیم شود. صفا در فصل گذشته در تراکتور به بازی مشغول بود.

عثمان اندونگ پس از نیم فصل حضور در استقلال خوزستان از این تیم جدا شد و با امضای قراردادی به گل‌گهر سیرجان پیوست. نکته جالب اینکه باشگاه گل‌گهر هنوز به‌صورت رسمی این انتقال‌ را اعلام نکرده اما تصویر این بازیکن با شال این باشگاه در رسانه‌های خارجی منتشر شده است.


نکته جالب درباره این سه بازیکن پرسپولیس، کلیدواژه استقلال درباره آنهاست. یاسین سلمانی سال گذشته موردتوجه استقلال بود اما به پیشنهاد این تیم اعتنا نکرد، مسعود ریگی سابقه دو فصل حضور در استقلال و قهرمانی با آبی‌ها را دارد و علی علیپور نیز امسال می‌توانست یکی از انتقال‌های بزرگ استقلال باشد، اما بعد از چند جلسه مذاکره او در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد تا از یک جنجال بزرگ نقل و انتقالاتی جلوگیری کند. این سه در کنار هم در اردوی پرسپولیس در استانبول به سر می‌برند.


جواد آقایی‌پور یک خرید نویدبخش برای سپاهانی‌ها است. او که به‌عنوان مهاجم در ترکیب روز گذشته سپاهان در دیدار جنجالی مقابل آنتالیا اسپور هم به میدان رفت، گل اول تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند. آقایی‌پور بازیکنی حرفه‌ای و خوش اخلاق در فوتبال ایران است که رویاهای بزرگی در سر دارد و پس از فصل درخشانش در استقلال خوزستان امیدوار است امسال هم در لیگ ایران بترکاند!


با حضور مهدی قایدی و سه ملی‌پوش دیگر در لیگ امارات، این لیگ برای هواداران فوتبال در ایران جذاب‌ترین لیگ خارجی لقب خواهد گرفت. سه مهاجم و دو هافبک دفاعی شاخص ایرانی در این لیگ به بازی مشغولند و بازیکنان زیاد دیگری هم در بازار حضور دارند که دوست دارند با دستمزد میلیون دلاری در دبی به زندگی ادامه بدهند و این راز و جذابیت اصلی حضور در فوتبال امارات برای حرفه‌ای‌های ایران است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره