نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

این چهارمین لوگوی تراکتور است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این چهارمین لوگوی تراکتور است

ورزش 3/ تیم فوتبال تراکتور برای چهارمین بار در تاریخ خود تغییر لوگو داشته است.
 روز گذشته باشگاه تراکتور از لوگوی جدید خود رونمایی کرد که این بار نشان این تیم به‌صورت دایره شکل خواهد بود و برای اولین‌بار رنگ مشکی و زرد هم وارد لوگوی تیم فوتبال تراکتور شده است
همچنین لوگوی قسمت جلویی لوگو هم با تغییراتی مواجه شده که نظرات متفاوت هواداران تراکتور را به همراه داشته است. همچنین به نظر این قسمت از لوگو شباهتی با حرف T که اول اسم تراکتور است، دارد و از سوی دیگر شباهتی به لوگوی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه محمدرضا زنوزی پیدا کرده است.
اولین لوگوی تیم فوتبال تراکتور در سال 1349 ساخته شد که بر پایه کارخانه تراکتورسازی بود. این لوگو به مدت 45 سال روی پیراهن تراکتور حضور داشت و با اصالت‌ترین نشان این باشگاه محسوب می‌شود.
در سال 1384 لوگوی تراکتور تغییر کرد و تا سال 1398 باوجود تغییرات جزئی، به همین شکل باقی ماند که بسیاری از هواداران فوتبال هم تراکتور را با این لوگو می‌شناسند که سر و شکل جالبی هم داشت.
در سال 1398 محمدرضا زنوزی لوگوی تراکتور را با رونمایی جذاب تغییر داد و با حالت آزاد، تنها نشان تراکتور و نام این باشگاه را مورد استفاده قرار داد که البته تنها پنج سال از آن استفاده کرد.
حالا باید دید این لوگوی جدید تراکتور تا چه زمانی روی پیراهن تراکتور بازی خواهد ماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره