نماد آخرین خبر

بارسلونا به نیکو ویلیامز اولتیماتوم داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسلونا به نیکو ویلیامز اولتیماتوم داد

ورزش 3/طبق اعلام کادنا سر، بارسا پیام روشنی برای ایجنت نیکو ویلیامز فرستاده و هشدار داده است که انتقال یا امسال است یا هیچ زمان دیگری.
  بارسا تا سال آینده برای نیکو ویلیامز صبر نمی کند و در این مورد کاملا صریح و واضح حرف زده اند. آنها از قبل می دانند که بازیکن برای جدایی از بیلبائو تردیدهایی جدی دارد. بارسلونا در طول تابستان منتظر او خواهد بود، اما قبلاً به او گفته اند که تا سال آینده منتظرش نخواهند ماند.
قطار بارسا فقط یک بار عبور می کند و حالا همه چیز به نیکو بستگی دارد که بعد از فشارهای اتلتیک و قولی که به برادرش برای ماندن داده، دچار تردیدهای بزرگ شده است.
ابهام نیکو یعنی بارسا حالا برای جذب دنی اولمو شتاب می گیرد. تیم کاتالان در حال حاضر با هافبک اسپانیایی به توافق رسیده، اما مشکل اصلی توافق با لایپزیش است که پیشنهاد اول 40 میلیون یورویی به اضافه 20 میلیون یورو متغیرها را رد کرده است. قرار است در روزهای آینده یک پیشنهاد دیگر ارسال شود و بارسا منتظر پاسخ باشگاه آلمانی خواهد ماند. با تحولات روزهای اخیر همه چیز نشان می دهد که دنی اولمو به بارسلونا نزدیک می شود و در عوض نیکو ویلیامز فاصله می گیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره