نماد آخرین خبر

رونمایی از پیراهن دوم یووه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رونمایی از پیراهن دوم یووه

ورزش 3/ باشگاه یوونتوس تصاویر مربوط به پیراهن دوم این تیم قصد دارد در دیدارهای خارج از خانه در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به تن کند را منتشر کرده است.
 یوونتوس در چند فصل اخیر همیشه پیراهن‌های جذاب و پرطرفداری را در رقابت‌های سری آ ایتالیا به تن کرده که با همکاری شرکت آدیداس طراحی شده است. همکاری این باشگاه با این شرکت آلمانی تولید کننده لباس‌های ورزشی به نهمین سال رسیده و همکاری موفقی هم به حساب می‌آید.
تصاویر مربوط به پیراهن اول این تیم که قرار است در فصل آینده بر تن ستاره‌های حاضر در ترکیب یووه شاهد باشیم چند روز قبل منتشر شد و صفحات رسمی این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی دقایقی قبل تصاویر مربوط به پیراهن دوم بانوی پیر در فصل آینده را هم منتشر کردند.
این پیراهن از طراحی کلاسیک راه راه همیشگی یووه تبعیت می‌کند اما پس زمینه آن به رنگ زرد جذابی است که راه راه سفید دارد و جالب است بدانید که زرد در واقع یکی از رنگ‌های سنتی شهر تورین به حساب می‌آید و به همین منظور هم از سوی آدیداس انتخاب شده است.
طرح سه خط معروف آدیداس، به همراه لوگوی این برند و آرم یوونتوس همگی به رنگ طوسی تیره هستند و این باشگاه اعلام کرده است که هواداران می‌توانند این پیراهن را با قیمت حدودی ۱۰۰ یورو از فروشگاه‌های یوونتوس و آدیداس خریداری کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره