نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

لژیونر استقلالی کاندید بهترین بازیکن امارات

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لژیونر استقلالی کاندید بهترین بازیکن امارات

ورزش 3/ مهدی قایدی یکی از سه نامز کسب عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل گذشته لیگ امارات است.
  فدراسیون فوتبال امارات اقدام به انتخاب برترین های فصل گذشته رقابت های ادنوک لیگ کرده است. در هر بخش، سه نفر برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می کنند.
اماراتی ها قصد دارند تا بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین دروازه بان، بهترین بازیکن مقیم، زیر 23 سال و خارجی بزرگ شده امارات، بهترین بازیکن اماراتی، بهترین گل و بهترین بازیکن خارجی را انتخاب کنند که ستاره ایرانی کلباء نیز در میان نامزدهای نهایی دیده می شود.
مهدی قایدی که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب اتحاد کلباء داشت و توانست دوازده گل را در رقابت های ادنوک لیگ به ثمر برساند و 6 مرتبه نیز پاس گل بدهد، در جام حذفی و جام بانک اسلامی ابوظبی نیز چهار گل را وارد دروازه رقبا کرد.
حالا و با اعلام فدراسیون فوتبال امارات، قایدی یکی از سه نامزد اصلی برای کسب عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل گذشته رقابت های ادنوک لیگ امارات است.
قایدی برای تصاحب این عنوان، باید با سفیان رحیمی و نیکولاس خیمنز رقابت کند. رحیمی به همراه العین عملکرد خوبی را در فصل گذشته داشت و ضمن اینکه خیمنز به همراه الوصل موفق شد عنوان قهرمانی ادنوک لیگ را کسب کند.

قرار است که مراسم انتخاب برترین های ادنوک لیگ در تاریخ 10 آگوست و در کاخ امارات برگزار شود. در مراسم اهدای جوایز، برترین‌ها در 15 دسته مختلف تجلیل خواهند شد. دسته‌بندی جوایز به سه بخش تقسیم می‌شود: جوایز بر اساس آمار، جوایز بر اساس رأی‌گیری و جوایز بر اساس معیارها. لیست جوایزی که برندگان آن‌ها از طریق رأی‌گیری تعیین می‌شوند شامل موارد زیر است: توپ طلای بهترین بازیکن اماراتی، توپ طلای بهترین بازیکن خارجی، جایزه بهترین مربی، جایزه بهترین بازیکن اماراتی زیر 23 سال، جایزه بهترین بازیکن مقیم یا متولد کشور، دستکش طلای بهترین دروازه‌بان، بهترین بازیکن به انتخاب مردم و زیباترین گل به انتخاب مردم.
همچنین، در این مراسم جوایزی بر اساس آمار نیز اعطا می‌شود که عبارتند از: جایزه کفش طلایی برای بهترین گلزن لیگ ادنوک حرفه‌ای، جایزه کفش نقره‌ای برای بهترین گلزن لیگ زیر 23 سال، جایزه بهترین گلزن جام بانک اسلامی ابوظبی، جایزه لیگ هواداران، جایزه بهترین مربی بازی فوتبال فانتزی لیگ ادنوک حرفه‌ای و تیم رویایی.ورزش 3/


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره