نماد آخرین خبر

احتمال معاوضه اوسیمن و لوکاکو میان ناپولی و چلسی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
احتمال معاوضه اوسیمن و لوکاکو میان ناپولی و چلسی

تسنیم/آبی‌پوشان لندن و ناپل ممکن است مهاجمان خود را برای ثبت یک معامله دو سر برد معاوضه کنند.
پس از پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال اکنون نام باشگاه چلسی نیز به مقاصد احتمالی ویکتور اوسیمن اضافه شده است.
مهاجم نیجریه‌ای ناپولی که تنها یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، ساز جدایی سر داده و باشگاه هم برای اینکه او را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد با فروشش موافقت کرده اما به شرط پرداخت شدن 130 میلیون یوروی بند فسخ قراردادش. همین موضوع سبب شده که مشتری اصلی بازیکن یعنی پاری‌سن‌ژرمن پا پس بکشد. طرف فرانسوی تا کنون پیشنهادی به ارزش 100 میلیون یورو به ناپولی ارائه کرده و با خود بازیکن هم به توافق رسیده اما آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی پیشنهاد تیم پاریسی را رد کرده است.
بعد از این اتفاق، نام آرسنال به عنوان مشتری جدید بازیکن 31 ساله عنوان شد اما تیم لندنی هم هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نکرده است. اکنون سناریویی برای جابجایی بازیکن مطرح شده که محتمل‌تر به نظر می‌رسد و آن معاوضه او با روملو لوکاکو است. لوکاکو بازیکنی است که آنتونیو کونته سرمربی ناپولی از باشگاه درخواست کرده و به این ترتیب اگر طرفین برای معاضه این دو بازیکن به توافق برسند، هر دو به آنچه می‌خواستند، رسیده‌اند؛ هر چند چلسی باید مابه‌التفاوت قیمت لوکاکو و اوسیمن را به ناپولی بپردازد.
طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت؛ بحث معاوضه مهاجمان ناپولی و چلسی هنوز در مراحل اولیه است و این طرح ممکن است به یک دلیل به بن‌بست بخورد که آن تعیین سقفی جدید برای پرداخت حقوق توسط آبی‌های لندن است که حقوق مورد نظر اوسیمن از آن بالاتر است. به همین دلیل انتظار می‌رود که مذاکرات طرفین برای دستیابی به توافقی همه جانبه تا روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات ادامه داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره